رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بدره گفت: عملیات خط کشی ۵۵ کیلومتر از راه های دسترسی این شهرستان سال جاری اجرا شده است.
کد خبر: ۱۰۹۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸ 05 February 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ فردین مرادی  اظهار داشت: فعالیت انجام شده این اداره در سرفصل های نگهداری راه ها، ایمنی و حریم ، نگهداری ابنیه فنی و پل ها، ساخت و توسعه راه های روستایی ، حمل و نقل و تاسیس شرکت های حمل و نقل تعریف شده است.

وی به تشریح عملکرد این اداره از ابتدای امسال تاکنون پرداخت و افزود: ۳۰ مورد پاکسازی شانه، خاکبرداری ، شانه سازی، تعریض شانه راه جهت تامین دید کافی به میزان ۱۵ هزار متر مربع، نصب بیش از ۲ هزار مورد برچسب فسفری بازتاب دهنده نور روی پایه گاردریل ها و حفاظ پل ها، هفت مورد اصلاح قوس هندسی جاده، ایجاد سرعت کاه، ساخت شب نمای فلش بتنی و ... در این شهرستان انجام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بدره تاکید کرد: در راستای یکی از مهمترین رسالت های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برای ایمن سازی و نگهداری راه ها عملیات بهسازی، لکه گیری، موج گیری و چاله پر کنی با ۴۰۰ تن آسفالت سرد و روکش آسفالت جدید به طول سه کیلومتر در محور بدره - دره شهر انجام شده است.

مرادی با اشاره به تهیه و نصب علائم ایمنی راهها اعم از اخطاری، انتظامی و مسیرنما اشاره کرد و یادآور شد: طی این مدت تعویض و نصب بیش از یک هزار و ۲۰۰ مورد تابلو و همچنین تعمیر پایه گاردریل ها در محورهای ارتباطی این شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به احیا و اجرای خاکریز دهانه پل ها اظهار داشت: جهت ایمن سازی محورها در نواحی پرتگاهی شهرستان بدره اجرای تل خاکی در کنار پل ها و مسیرهای دارای پرتگاه بیش از ۱۲۰ مورد انجام گرفته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار