امام جمعه ایلام؛
مسوولان ایلام در آستانه ۱۳ رجب میلاد با سعات مولی الموحدین حضرت علی(ع) و بزرگداشت روز پدر به نیابت از شهدا در دیدار با پدران آنها، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، روز پدر را تبریک گفتند.
کد خبر: ۱۰۹۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷ 04 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ روز جمعه در سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی و همزمان با شب میلاد امام علی (ع) و بزرگداشت روز پدر، حجت الاسلام و المسلمین اله کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام و جمال اسدی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با پدر و خانواده شهیدان دارابپور و فتح الهی دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پدر شهیدان فتح الهی و دارپور، اظهار کرد: خانواده شهدا حق سنگینی بر گردن همه دارند و رفتار و اخلاق خانواده شهدا برای ما درس آموز است.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار با بیان اینکه امشب در شب میلاد امام علی (ع) و روز پدر توفیق بزرگی برای ما محسوب می شود که در خدمت خانواده معظم شهدا باشیم، گفت: اقتدار و امنیت امروز کشور نیز در سایه شجاعت و فداکاری همه شهیدان است.

وی افزود: پدرانی که در این مسیر بدون هیچ چشمداشتی فرزندانشان را راهی جبهه کردند و صبر را برگزیدند جایگاه ویژه ای نزد خداوند دارند.

استاندار ایلام نیز در این دیدارها ضمن تبریک میلاد امام علی (ع ) و روز پدر، یادآور شد: وقتی بزرگی و خلوص خانواده شهدا را می بینیم تعهد ما برای خدمت رسانی به مردم دوچندان می شود.

حسن بهرام نیا با بیان اینکه عاقبت بخیری همه ما حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران است و امیدواریم که بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم، گفت: همه ما باید پیرو راه شهدا باشیم و در راه خدمت به مردم همواره ثابت قدم باشیم.

وی یادآور شد: عزت، اقتدار و امنیت شور به برکت صبر خانواده شهدا است چراکه این خانواده ها، فرزندان خود را برای اعتلای این نظام فدا کردند.

استاندار ایلام تصریح کرد: پیشرفت های کشور در مقایسه با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و این پیشرفت و توفیقات در سایه جانفشانی شهدا و ایثارگران است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار