استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت: در شهرستان مهران ۱۱۶ پروژه عمرانی شامل پروژه‌های ملی و استانی با مجموعه اعتبار سه هزار و ۳۶۳ میلیارد تومان در دست اجراست.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 02 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا روز پنجشنبه و در دومین روز از دهه فجر در جمع معتمدان و نخبگان شهرستان مهران اظهار داشت: سهم شهرستان مهران از محل اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری ۱۷ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان است.

وی افزود: از محل متمم دوم سفر ریاست جمهوری ۶ پروژه با اعتباری معادل ۱۱۹ میلیارد تومان به شهرستان مهران اختصاص یافت.

استاندار ایلام ادامه داد: سهم اختصاصی مهران از اعتبارات اربعین نیز ۲۰ پروژه با اعتباری معادل ۱۲۶ میلیارد تومان است.

به گفته بهرام نیا در شهرستان مهران ۱۱۶ پروژه عمرانی شامل پروژه‌های ملی و استانی با مجموعه اعتبار سه هزار و ۳۶۳ میلیارد تومان در دست اجراست.

وی با اشاره به اینکه ۲۴۸ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر افتتاح و یا کلنگ زنی می شود، بیان داشت : مبلغ سه هزار و ۶۹۷ میلیارد تومان برای افتتاح و یا کلنگ زنی این طرح ها هزینه شده که ۲۱۴ طرح و پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر هشت هزار و ۸۶۰ میلیارد تومان افتتاح و ۳۴ طرح عمرانی در حوزه های مختلف با اعتبار ۲ هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان نیز کلنگ زنی می گردد. 

وی افزود: ۲۸ طرح در حوزه راهداری، ۲۱ طرح در حوزه برق رسانی، ۱۱ طرح در حوزه ورزش، ۱۷ طرح در حوزه بهداشت، ۳۴ طرح در حوزه هادی روستایی، حوزه ۱۳ طرح در حوزه گازرسانی، حوزه آموزش و پرورش ۳۴ طرح، هفت طرح در حوزه ارتباطات و فناوری و ۲۲ طرح در حوزه آب و فاضلاب از جمله طرح های آماده افتتاح یا کلنگ زنی است.

استاندار ایلام یادآور شد: بهره برداری از ۱۰۹ طرح در حوزه اقتصادی با اشتغال یک هزار و ۲۸۸ نفر و با اعتبار یک هزار و ۱۶۹ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح یا بهره برداری خواهد رسید. /م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار