با حضور استاندار ایلام؛
در آیینی و با حضور استاندار و نماینده حوزه شمالی مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی هفت طرح راهداری با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان مرزی مهران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۹۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ 02 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام روز پنج شنبه در آیین افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: تعریض و بهسازی فاز اول کنجانچم به طول ۵ کیلومتر، تعریض و بهسازی محدوده چالاب محور مهران - دهلران به طول ۷ کیلومتر و اجرای روکش آسفالت محور مهران ایلام و فرودگاه به طول ۸ کیلومتر از جمله پروژه های افتتاحی در این ایام هستند.

سید زاهدین چشمه خاور افزود: احداث نیوجرسی و جداسازی محور مهران - ایلام به طول ۵ کیلومتر ، ایجاد روشنایی و جداسازی محدوده گلان به طول ۱ کیلومتر و بهسازی و راه اندازی سیستم روشنایی محور مهران پایانه مرزی به طول ۱۲ کیلومتر از دیگر پروژه های افتتاحی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان مهران است.

به گفته وی، نصب علائم خط کشی و ایمن سازی راههای حوزه استحفاظی شهرستان مهران و احداث سایبان ترمینال برکت ۵۰۰۰ متر مربع از دیگر پروژه های افتتاحی راهداری شهرستان مهران در ایام دهه مبارک فجر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت:اعتبار هزینه شده از محل اعتبارات سازمان راهداری ستاد اربعین و تملک دارایی استان ایلام بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال است.

چشمه‌خاور اضافه کرد: ۲۱ پروژه راهداری با اعتبار ۱۳۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی (سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور) و منابع استانی طی ایام دهه مبارک فجر در راه های دسترسی این استان افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار