مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام:
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: صدا و سیما در خصوص پوشش برنامه‌های سالروز عملیات میمک سنگ تمام می‌گذارد .
کد خبر: ۱۰۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱ 10 October 2015

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: صدا و سیما در خصوص پوشش برنامه‌های سالروز عملیات میمک سنگ تمام می‌گذارد.

به گزارش تابناک ایلام، علیرضا شیرویی ظهر امروز در نشست صمیمانه جمعی از فاتحان میمک با مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام، بر ثبت و ضبط خاطرات رزمندگان دوران دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس گنجینه‌هایی هستند که سینه‌هایی مالامال از خاطرات بیاد ماندنی 8 سال نبرد حق برعلیه باطل دارند و وظیفه ما به عنوان متولیان فرهنگی ثبت و ضبط این خاطرات به منظور انتقال به نسل‌های آینده است.

وی با اشاره به اینکه عشایر نقش مهمی در عملیات فتح میمک و آزادسازی این منطقه داشتند، افزود: مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس با ایستادگی و فداکاری مثال‌زدنی در مقابل دشمن ایستاده و نام خود را در تاریخ این مرز و بوم جاودان ساختند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: با برنامه‌ریزی مناسب و هماهنگی با واحدهای مختلف رسانه استانی در صددیم سالروز عملیات فتح میمک در نوزدهم دی ماه را به بهترین شکل ممکن پوشش داده و تا جایی که می‌توانیم حق مطلب را در مورد رزمندگان و مردم شجاع این منطقه ادا کنیم.

در این نشست همچنین تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات خود در عملیات آزادسازی میمک پرداخته و خواستار اطلاع‌رسانی و پوشش مناسب سالروز عملیات فتح میمک شدند.

عملیات میمک در 19 دی سال 59 از عملیات‌های مهم دوران دفاع مقدس است که در آن رزمندگان شجاع سپاه اسلام توانستند صفت استکبار و نقشه دشمن را درهم بشکنند و اقتدار نظام اسلامی را در خطه شهیدپرور ایلام به نمایش بگذارند./پ

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار