مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان ایلام:
مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان ایلام از باز پس گیری ۳۱ هزار و ۳۸۱ متر مربع از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در ۶ ماه نخست سال جاری خبر داد
کد خبر: ۱۰۹۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 02 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  موسی حاتمی اظهار داشت: ۳۱ هزار و ۳۸۱ مترمربع از اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی باز پس گیری بیش از ۳۱ هزار متر مربع از اراضی ایلام این استان با برگزاری هیات داوری طی ۶ ماه نخست سال جاری بازپس گیری شده است.

وی افزود: از آذرماه سال گذشته تا پایان آذر امسال ۶۲ مورد پرونده حقوقی و کیفری اعم از پرونده‌های منجر به صدور رای به شرکت پیگیری شده است.

مدیر شهرک‌های صنعتی ایلام مطرح کرد: در ۶ ماه نخست سال جاری هیات حل اختلاف و تعیین تکلیف ۲۳ قرارداد به مساحت ۱۸۲ هزار و ۲۷۳ مترمربع از محدوده اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان را مورد بررسی قرار داد.

حاتمی ادامه داد: انتقال ۱۷ فقره سند تفکیکی و ۲۹ فقره انتقال اسناد رهنی در دفاتر اسناد رسمی را از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه حقوقی این شرکت عنوان کرد.

مدیر شهرک‌های صنعتی ایلام افزود: بروزرسانی جامع و کامل سامانه mis در حوزه حقوقی، ارسال ۴۰۰ فقره اخطار شروع ساخت و ساز به طرح‌ها و زمین‌های راکد و پیگیری تشکیل هیات داوری جدید و تعیین تکلیف ۱۲ قرارداد راکد را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در استان طی یکسال اخیر برشمرد.

وی در پایان عنوان کرد: همچنین لازم به ذکر است در هیات حل اختلاف با توجه به بررسی‌های صورت گرفته ۹ قرارداد را با مساحت ۵۷۵ هزار و ۵۶۹ مترمربع تعیین تکلیف و در ۶ مورد نیز اراضی به وسعت ۳۱ هزار و ۳۸۱ مترمربع را بازپس گیری کرد که اراضی بازپس گیری شده ارزشی به مقدار ۱۶۹ میلیارد و ۵۴۶ میلیون ریال دارند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار