نماینده مردم ایلام خبر داد؛
نماینده مردم ایلام ، مهران ، سیروان ، چرداول ، ایوان ، هلیلان و چوار در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت بخشی به احداث راه آهن سراسری استان ایلام نیامند پیگیری مسوولان راه و شهرسازی است.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱ 01 February 2023

ب‍ه گزارش تابناک ایلام ؛  سارا فلاحی روز در دیدار وزیر راه و شهرسازی به موضوع تسریع در روند احداث راه آهن ایلام تاکید کرد و اظهار داشت: باتوجه به اینکه بهره مندی از خط راه آهن سراسری مطالبه جدی مردم استان ایلام است، تحقق این خواسته بحق جدیت مسوولان راه و شهرسازی را می طلبد.

وی در این دیدار خواستار تامین قیر مورد نیاز جهت آسفالت معابر بافت های فرسوده شد ، تخصیص اعتبار اجرای پروژه های راه های موصلاتی از دیگر مطالبات از وزیر راه و شهرسازی بود.

پیگیری ایجاد مرکز لجستیک در شهرستان مهران از دیگر خواسته های نماینده ایلام از وزیر راه و شهرسازی بود ، همچنین تسریع در پرداخت مطالبات پیمانکاران پروژه های اربعین مورد تاکید قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی نیز در این دیدار گفت: عملیات زیرسازی قطعه ایلام به اسلام آباد در مرحله تجهیز کارگاه است و از ابتدای سال ۱۴۰۲ آغاز و اعتبار مورد نیاز آن تامین می شود.

مهرداد بذرپاش در خصوص طلب پیمانکاران پروژه های اربعین هم به رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور دستور مساعدت و حل شدن هر چه سریع‌تر آنرا صادر کرد.

وی برای تامین قیر مورد نیاز بافت های فرسوده به شرکت بازآفرینی شهری ایران دستور همکاری در تامین قیر این مناطق داد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص درخواست ارتقا و بهسازی محور روستایی بخش گچی در شهرستان ملکشاهی به سازمان راهداری و امور حمل و نقل دستور داد از طریق سهمیه قیر مساعدت شود.

بذرپاش در رابطه با ایجاد مرکز لجستیک در مهران که قبلا نیز توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان درخواست شده بود آن را طرح مثبتی عنوان کرد و گفت: طرح مطالعاتی این مرکز آماده و به وزارتخانه ارائه شود تا به مرحله اجرایی برسد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار