مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام:
مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام گفت: ارتقاء فرهنگ عمومی جامعه با مشارکت بین سازمانی امکان پذیر است.
کد خبر: ۱۰۹۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 01 February 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سمبه حیدری در دیدار با مدیر امور شعب بانک ملت ایلام، اظهار داشت: این دیدار با هدف جلب حمایت از برگزاری برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی و مشارکت بین سازمانی به منظور ایجاد هم افزایی بیشتر انجام می شود.

وی همچنین با بیان اینکه کتابخانه های عمومی در حال تبدیل شدن به پایگاههای فرهنگی اجتماعی و تاثیرگذار در سطح جامعه هستند، افزود:  بنگاه های بزرگ اقتصادی در چاچوب مسئولیت اجتماعی، از این مجموعه فرهنگی حمایت کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام در ادامه با تقدیر از مشارکت بانک ملت استان در فعالیتهای کتابخوانی بویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، تداوم این اقدامات را در توسعه فرهنگی استان تاثیرگذار دانست.

کتاب و کتابخوانی زمینه ارتقای فرهنگ عمومی جامعه را فراهم می کند

مدیر امور شعب بانک ملت استان ایلام در این دیدار با تشریح فعالیتهای بانک ملت در چارچوب وظایف مسئولیت اجتماعی خود، حمایت حوزه فرهنگ عمومی را جزء اولویتهای مورد نظر دانست.

محمدرضا میمنت آبادی تاکید کرد: بانک ملت در کنار فعالیتهای مالی و اقتصادی، رسالت اجتماعی و فرهنگی برای خود قائل است و در این راستای همکاریهای منسجمی با دستگاهای فرهنگی و آموزشی صورت می گیرد.

وی همچنین با حمایت از گسترش فعالیتهای کتابخوانی در مناطق مختلف استان، بر تدام همکاری مشترک در بین اداره کل کتابخانه های عمومی و مجموعه بانک ملت استان، تاکید کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار