سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام جزییات برگزاری برنامه های اولین روز از گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم الله ١٢ بهمن در سطح استان را اعلام کرد .
کد خبر: ۱۰۹۰۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶ 31 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام علی چراغی پور اظهار داشت  : آیین استقبال نمادین از تمثال مبارک حضرت امام خمینی(ره) در نخستین ساعات از اولین روز دهه فجر با حرکت و رژه موتوری و خودرویی در سطح مناطق مختلف استان برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم در مرکز استان ساعت ٨ صبح روز چهارشنبه ١٢ بهمن ماه از محل فرودگاه شهدای ایلام آغاز و تا مدرسه آقا حسین بن علی (ع) این شهر محل نواخته شدن زنگ انقلاب برگزار می شود.

به گفته وی ، زنگ انقلاب در ساعت ٩:٣٣ همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام به میهن اسلامی در سطح مدارس و مراکز آموزشی استان نواخته خواهد شد .

وی با بیان اینکه بیش از ٣ هزار برنامه در بزرگداشت دهه فجر امسال در سطح مناطق مختلف اجرا می شود افزود: آیین های ویژه سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با شعار محوری ایران استوار ، ۴۴ سال افتخار و توسط ٢۵ کمیته تخصصی ستاد برگزار خواهند شد .

چراغی پور اظهار داشت : با توجه به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه برنامه های ویژه گرامیداشت سالگرد پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی ، از عموم مردم همیشه در صحنه استان به ویژه جوانان و نوجوانان جهت حضور بابصیرت و پرشور در آیین های دهه فجر دعوت بعمل می آید ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار