همزمان با دهه فجر؛
مدیرعامل شرکت شرکت آب و فاضلاب ایلام ایلام از کلنگ‌زنی و یا افتتاح ۱۸ پروژه این شرکت با اعتباری بالغ بر ۹۴۴ میلیارد ریال به در دهه فجر سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷ 30 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ پرویز ناصری  اظهار اشت: ایام مبارک دهه فجر ۱۳ پروژه در حوزه بهره برداری و توسعه آب شهرستان‌های ایلام، چرداول، ملکشاهی، مهران، دهلران و چوار با اعتباری بالغ بر ۳۸۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال افتتاح می شود.

وی افزود: این پروژه ها، شامل بهسازی چشمه گل گل ایلام، احداث مخزن ۲۰۰۰ متر مکعبی شهرک قائم، آبرسانی به روستای آوه زا، بهسازی چشمه میان تنگ ملکشاهی، آبرسانی به روستای دول گل شهرستان مهران، اجرای خط انتقال چاه های آب منطقه بره بیجه دهلران و آبرسانی به روستای چم آب بر است.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام ادامه داد: همچنین در این ایام تعداد پنج پروژه با اعتبار ۵۶۲ میلیارد ریال در شهرستان های چرداول، هلیلان، چوار، دره‌شهر و ایلام کلنگ‌زنی خواهد شد.

ناصری بیان کرد: مخزن ۵۰۰ مترمکعبی روستای وارگه، اجرای فاز اول آبرسانی به مجتمع ماهیزان داجیوند، آبرسانی به شهر چوار و روستاهای تابعه، بهسازی چشمه و خط انتقال ماژین و آبرسانی به شهرک میلاد ایلام از مهمترین پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی در این ایام خواهد بود.

به گفته وی، بهره برداری از این پروژه‌ها موجب بهبود و ارتقاء آبرسانی به جامعه هدف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تاکید کرد: شرکت آبفای هم مانند سایر دستگاه ها به مناسبت دهه فجر، پروژه هایی برای بهره برداری آماده کرده است که با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها جمعیت کثیری از نعمت آب شرب پایدار بهره مند می گردند.

ناصری گفت: طی سال جاری اقدامات مطلوبی در زمینه پروژه های عمرانی ، زیربنایی و خدماتی شامل احداث مخازن ، توسعه ، اصلاح و بهسازی شبکه آب و … صورت گرفته که در دهه فجر ۱۴۰۱ بخشی از خدمات رونمایی و تقدیم مردم ایلام خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار