معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان؛
معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به نقش اثر گذار مردم در بروز و ظهور انقلاب اسلامی و بیرون راندن پهلوی بر لزوم مردمی بودن برنامه های دهه فجر در مساجد استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ 30 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین رئیسی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان از علت نام گذاری دهه فجر خبر داد و گفت: فجر به معنای روشنی و سپیده دم صبحگاهی است، سپیده دم و روشنایی انقلاب ما نیز در این ده روز است که کماکان نور افشانی می کند.

وی افزود: از آن جا که انقلاب ما انقلابی دینی است بسیاری از مناسبت های ما نیز نشأت گرفته از مفاهیم قرآنی است؛ بنابراین ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی را دهه فجر می نامیم.

معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام با اشاره به نقش اثر گذار مردم در بروز و ظهور انقلاب اسلامی و بیرون راندن پهلوی بر لزوم مردمی بودن برنامه های دهه فجر در مساجد استان تاکید کرد و گفت: در بیش از ۴۳ سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد مردم همیشه به صورت خود جوش برای حفظ و تبیین ارزش های انقلاب پای کار بوده و نیازی به بخشنامه و مصوبه ندارند.

لازم به ذکر است، در این نشست برگزاری ده محفل قرآنی در سطح مساجد مرکز استان و حدود بیست محفل قرآنی در سطح شهرستان های استان با محوریت مجموعه های مردمی مساجد و راهبری سازمان تبلیغات اسلامی مصوب شد.

کنش گران قرآنی مساجد استان بر لزوم پشتیبانی، هماهنگی و ایجاد ابتکار های جدید در برنامه ها تأکید کردند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار