امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت: دشمن با افزایش مطالبات در صدد ایجاد نارضایتی عمومی است ولی خدمات جمهوری اسلامی امروز به اقصی نقاط کشور و روستاهای محروم رسیده ولی بخوبی نتوانستیم از ابزار تبلیغات برای معرفی این خدمات بهره بگیریم.
کد خبر: ۱۰۹۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ 29 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در دیدار اعضای شورای معاونان آموزش و پرورش اظهار داشت: دشمنان تاثیرگذاری بر افکار نسل جوان بویژه دانش اموزان و دانشجویان را در اولویت برنامه های خود قرار داده و با ایجاد شبه و القائات کاذب تلاش می کنند آنان را نسبت به نظام بدبین کنند.

وی افزود: آنچه در شرایط حساس کنونی اهمیت دارد احساس مسوولیت دلسوزان نظام برای اقناع نسل جدید و ارائه پاسخ های مستدل به شبهات و القائات تبلیغاتی دشمنان است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اغتشاشات اخیر یادآور شد: تمامی گروه های ضدانقلاب از سلطنت طلب ها تا کومله و منافقین در این ایام با یکدیگر متحد شدند تا نظام را ساقط کنند، ولی درخت تناور انقلاب دارای چنان ریشه عمیقی است که با این حرکات آسیبی نمی بیند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: دشمن با استفاده از فضای مجازی و ایجاد شبهه در افکار جوانان و نوجوانان و بزرگنمایی مشکلات توانست بخشی را با خود همراه کند ، درحالیکه شاهدیم امروز در پیشرفته ترین کشورهای اروپایی معضلات اقتصادی دامنگیر آنها شده و تنها در شهر لندن حدود ۱۰۰ هزار کارتن خواب وجود دارد.

وی اضافه کرد: دشمن با افزایش مطالبات در صدد ایجاد نارضایتی عمومی است ولی خدمات جمهوری اسلامی امروز به اقصی نقاط کشور و روستاهای محروم رسیده ولی بخوبی نتوانستیم از ابزار تبلیغات برای معرفی این خدمات بهره بگیریم.

امام جمعه ایلام با اشاره به معضل بیکاری در کشور گفت: بخش از این مسئله به نبود فرهنگ کار بر می گردد که بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی تنها به دنبال مشاغل اداری و دولتی می روند ، درحالیکه اگر تنها بتوانیم بخش صنایع دستی را فعال کنیم، از این محل مشاغل بسیاری ایجاد خواهد شد و بخشی از بیکاران صاحب درآمد می شوند.

حجت الاسلام کریمی تبار وجود گیاهان دارویی را از دیگر مزیت های استان عنوان کرد که باید مورد توجه قرار گیرد که در صورت حمایت ضمن اشتغالزایی درآمدهای بسیاری را نیز نصیب استان خواهد کرد.

وی با انتقاد از برخی والدین که تنها دغدغه تامین نیازهای مادی فرزندان خود را دارند، اظهار داشت: در کنار این موضوع باید توجه به نیازهای اعتقادی و مذهبی آنان نیز مورد توجه باشد تا شاهد نسلی آگاه و با ایمان و معنوی باشیم.

امام جمعه ایلام یکی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش را دغدغه های معیشتی فرهنگیان و بویژه معلمان برشمرد و تاکید کرد: معلمان از تاثیرگذار ترین اقشار در جوامع هستند که اگر با مشکلات اقتصادی روبرو باشند، تاثیرگذاری خود را از دست خواهند داد که باید دولت در این زمینه تلاش کند نیازهای انان را برطرف کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار