رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام:
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ایلام گفت: جهاد دانشگاهی یکی از مراکز مهم مورد توجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای توسعه استان در عرصه اقتصاد دانش بنیان است.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 30 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر امین دوست‌محمدی در دیدار سرپرست جدید جهاد دانشگاهی ایلام اظهار داشت: جهاد دانشگاهی یکی از مراکز مهم مورد توجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای توسعه استان در عرصه اقتصاد دانش بنیان است.

وی بر ایجاد ادبیات مشترک، هم‌افزایی و تعامل در فعالیت‌های نهادهای علمی و مرتبط با موضوع اشتغال، کارآفرینی و نهادهای فعال در زمینه‌ توسعه اقتصادی استان متناسب با ظرفیت‌های ذاتی و بومی منطقه تأکید کرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت: در نگاه برنامه‌ریزی به دنبال ایجاد رصدخانه توسعه استان متشکل از همه مراکز مرتبط نظیر جهاد دانشگاهی در حوزه دانش‌بنیان و تولید و همچنین دانشگاه‌ها، بنیاد نخبگان، آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش علمی و کاربردی و … با استفاده از همه ظرفیت‌ها با ادبیات مشترک برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان هستیم.

دوست محمدی بر ضرورت هدایت اعتبارات استان به سوی اقتصاد دانش‌بنیان تأکید کرد و بیان داشت: جهاد دانشگاهی یکی از نهادهایی است که در این زمینه مورد توجه است و انتظار می‌رود همچون فعالیت‌ها و همکاریی‌های موفق گذشته با این سازمان در این زمینه به خوبی عمل کند.اضافه می‌شود،

دکتر محمد پاکزاد، سرپرست جدید جهاد دانشگاهی ایلام نیز در این دیدار گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این واحد را ارائه کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار