رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ایلام:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ۷۹ مسجد برای پذیرایی از معتکفان این استان در ایام البیض ماه رجب امسال مهیا شده است.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 29 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام محمدعلی نجفی  بیان داشت: این تعداد مسجد در مناطق مختلف شهری و روستایی استان پیش بینی شده و علاقه مندان می توانند برای شرکت در این آیین معنوی و دریافت فرم ثبت نام عدد یک را به سامانه ۳۰۰۱۷۸۲ ارسال کنند.

وی با ذکر اینکه تعداد مساجد پیش بینی شده برای معتکفان در صورت استقبال و یا عدم استقبال هر منطقه امکان افزایش یا کاهش دارد، بیشتر برنامه های اجرایی برای معتکفان را اقامه نماز جماعت، اعمال ام داوود، نشست های بصیرتی، معرفتی، شبهات روز، محافل قرآنی، مجالس انس با قرآن و اهل بیت، ختم صلوات، مسابقات فرهنگی و ... برشمرد.

مسئول برگزاری مراسم اعتکاف استان ایلام یادآور شد: به منظور اجرای مطلوب برنامه های اعتکاف امسال نشست های برنامه ریزی با هیات امنای مساجد و هیات های مذهبی استان تشکیل شده است.

ایام البیض از سحرگاه ۱۳ رجب آغاز و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت، ایام اعتکاف امسال از سحرگاه ۱۵ بهمن ماه تا غروب ۱۷ بهمن ماه است.

سال گذشته با وجود شرایط کرونایی و محدودیت ها بیش از ۵۰۰ نفر از شهروندان ایلامی در آیین پرفیض و معنوی اعتکاف شرکت کردند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار