مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام؛
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام گفت: تخلف تراکنش کارتخوان های نانوایی ها مانند تراکنش های تکراری یا اضافی به منظور هدفمندسازی توزیع آرد به نانوایی ها با اتصال کارتخوان این واحدها به سامانه فروش آرد و نان موسوم به سامانه نانیو رصد و شناسایی می شود.
کد خبر: ۱۰۸۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۹ 29 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ هوشنگ نادری اظهار داشت: نانوایی ها در راستای طرح هدفمندسازی توزیع آردسامانه نانینو همه تراکنش های نانوایی ها را بررسی و گزارش می کند یارانه ای، بر اساس تراکنش واقعی آرد سهمیه ای دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه تمام فعالیت کارتخوان نانوایی ها متصل به بانک مرکزی است، افزود: سامانه نانینو همه تراکنش های نانوایی ها را بررسی و گزارش می کند و بر اساس فعالیت های واقعی بانکی نانوایی ها به آنها آرد یارانه ای داده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی ایلام یادآور شد: همه نانوایی ها مجهز به کارتخوان متصل به بانک مرکزی هستند و در گام بعدی یک کارت خرید نان در اختیار واحدهای نانوایی قرار داده می شود تا مشتریانی که اقدام به خرید نان به صورت نقدی می کنند از این کارت استفاده کنند.

نادری ادامه داد: باتوجه به اینکه در هر تراکنش ۱۵ درصد سود به صاحب کارتخوان تعلق می گیرد، برخی نانوایی ها برای دریافت این سود اقدام به تراکنش های غیرواقعی می کنند که با تکمیل فرایند هوشمندسازی عرضه آرد و نان از بروز اینگونه تخلف ها نیز جلوگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: در فاز جدید هوشمندسازی توزیع آرد و نان گزینه هایی برای خرید انبوه نان ویژه مراسم ها نیز گنجانده شده است که بانیان مراسم های نیازمند نان با مقادیر زیاد در قالب گزینه تعریف شده نان مورد نیاز خود را خریداری کنند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان ایلام تاکید کرد: با اجرای کامل هدفمندسازی توزیع آرد و نان، از توزیع خارج شبکه آرد و برخی سودجویی ها جلوگیری خواهد شد و همچنین موجب صرفه جویی در مصرف آرد توسط واحدهای نانوایی می شود که به ازای تراکنش های واقعی آرد سهمیه ای دریافت می کنند.

نادری با بیان اینکه آرد تولیدی استان ایلام از لحاظ مرغوبیت در رده ششم یا هفتم جدول کشوری قرار دارد، ادامه داد: فاز جدید هدفمندسازی توزیع آرد تا پایان بهمن ماه سال جاری تکمیل خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار