امام جمعه ایلام ؛
امام جمعه ایلام گفت : غربی ها با عدم شناخت جامع نسبت به عظمت جایگاه واقعی سپاه و بسیج به مقابله با این نهاد انقلابی و خدمات رسان پرداخته است، در حالیکه حماسه سازی سپاه و بسیج در تاریخ ایران و منطقه ثبت شده و فدایی امنیت ملت و کشور خود هستند.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 27 January 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمیناله نور کریمی تبار مطرح کرد :  دشمنان تلاش بسیاری کردند که جلوی انقلاب را گرفته و مسیر آنرا منحرف کنند، جنگ سخت و نرم و انواع شگردهای شیطانی را به کار گرفتند تا انقلاب اسلامی به چهل سالگی خود نرسد، در اغتشاشات اخیر هم اعلام کردند که جمهوری اسلامی ساقط شده است و تعدادی از ساده لوحان و کج اندیش فریب خوردند و فکر کردند که نظام اسلامی از دست رفته است.

وی گفت :  عظمت انقلاب اسلامی به جایی رسیده است که دشمنان مایوس شدند و نهایت ضعف، استیصال و درماندگی دشمنان آشکار است، آنهایی که دنبال تحریم کردن سپاه هستند، بدانند که اگر سپاه تحریم شود یا نشود تاثیری بر کار سپاه ندارد، پاسداران ما برای رسیدن به شهادت لحظه شماری می کنند و هر صحنه ای در برابر دشمنان پیش بیاید حماسه هایی را می آفرینند که در طول هشت سال دفاع مقدس و دفاع از امنیت و حرم آفریدند.

کریمی تبار افزود : اینهایی که سازماندهی شده اقدام به توهین به قرآن می کنند، اینها در برابر منطق قرآن درمانده شده اند، در برابر گرویدن انسان های آزادیخواه به اسلام عاجز شده اند، در برابر پیشرفت جمهوری اسلامی و نقشی که در منطقه دارد ایفا می کنند، درمانده شده اند و نهایت عجزشان این است که قرآن را مورد بی حرمتی قرار می دهند.

وی ادامه داد :  قرآن محور انسجام ملت های مسلمان و وحدت بخش پیروان ادیان الهی است، جنگ دشمنان با دین است و دنبال دین ستیزی هستند، اینهایی که دم از حقوق بشر می زنند به مقدسات بیش از ۲ میلیارد مسلمان توهین می کنند، چگونه باید ادعاهای دروغین آنها را پذیرفت.

کریمی تبار گفت :  دشمن را باید شناخت، دشمنی که به دنبال براندازی دین خداست و نمی خواهد عدالت در دنیا اجرا شود، با انقلابی که دنبال عدالت خواهی و اجرای قوانین الهی است همراهی نخواهد کرد.

وی بیان کرد : ما رجب ماه رحمت الهی است و ایام اعتکاف یک فرصت طلایی برای جوانان ما است که ارتباط صمیمی با خدا برقرار کنند که زنگار گناهان و معصیت ها زدوده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار