رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ایلام؛
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان ایلام با اشاره به بارش باران در محورهای مواصلاتی استان گفت : رانندگان با توجه لغزندگی جاده‌ها با تجهیزات ایمنی و زمستانی تردد کنند. ‌
کد خبر: ۱۰۸۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 27 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: بر اساس اعلام اداره هواشناسی محورهای مواصلاتی قلندر و قلاجه هم اکنون با بارش برف همراه است و به همین دلیل احتمال لغزنده بودن جاده ها و معابر وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمام محورهای استان باز بوده و عبور و مرور در آنها جریان دارد، ادامه داد: از رانندگان می‌خواهیم با احتیاط بیشتر تردد کرده و استفاده از سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند تا انشاء الله بدون هیچ گونه حادثه ای به مقصدهای خود برسند.

رئیس پلیس راه ایلام با قدردانی از همکاری و همراهی رانندگان با ماموران پلیس راه تصریح کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ اداره کل راهداری تماس گرفته و از وضعیت جوی راه‌ها مطلع شوند، ضمن اینکه تمامی ماموران پلیس راه و پاسگاه‌های پلیس راه در جاده ها و محورهای اصلی و فرعی استان آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی می‌توانند به آنها مراجعه کنند.

سرهنگ کهزادی ادامه داد: از رانندگان می‌خواهیم خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و وسایل گرمایی و زنجیر چرخ تجهیز نمایند و در صورت امکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار