دونالد ترامپ و هسرش ملانیا دوست دارند همیشه متمایز از دیگران باشند و مراسم عروسی پرزرق و برق آن ها این موضوع را اثبات می کند.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵ 26 January 2023

 

 

این زوج که روز ۲۲ ژانویه سال ۲۰۰۵ بدر کلیسایی در ایالت فلوریدای آمریکا با یکدیگر پیمان زناشویی بستند، چند روز قبل هجدهمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند.

ترامپ وقتی در سال ۱۹۹۸ در مهمانی ای در نیویورک با ملانیا آشنا شد با زن دیگری در رابطه عاشقانه بود و این مدل اسلووانیایی حاضر به دادن شماره تلفنش به او نشد.

 

چند تصویر از عروسی ملانیا با دونالد ترامپ

وقتی شریک عاطفی آن زمان ترامپ برای رفتن به دستشویی او را تنها گذاشت، ترامپ از فرصت استفاده کرد و پنهانی شماره تلفن خود را به او داد تا با یکدیگر ملاقاتی داشته باشند.

رئیس جمهور سابق آمریکا دلش می خواست سومین ازدواجش به رویداد سال بدل و از تلویزیون به طور زنده پخش شود اما اینطور که گفته می شود ملانیا تمایلی به این کار نداشت و مانع آن شد.

 

چند تصویر از عروسی ملانیا با دونالد ترامپ

ملانیا بعدها فاش کرد که زمانی که او مشغول انجام کارهای مربوط به برگزاری مراسم عروسی شان بود، همسر آینده اش ترجیح می داد به جای دخالت در جزئیات، به ورزش محبوبش، گلف بپردازد.

مهمانان مشهور

 

 

چند تصویر از عروسی ملانیا با دونالد ترامپ

در میان ۴۵۰ مهمان مراسم عروسی دونالد و ملانیا ترامپ در کلیسای شهر ساحلی پالم بیچ در ایالت فلوریدا،، چهره های مشهور زیادی حضور داشتند.

بسیاری از مهمانان از امکان اقامت رایگان و خدمات ویژه در عمارت مارالاگوی ترامپ پیش از برگزاری عروسی برخوردار شدند. حوله های حمامی که حرف اول نام شان روی آن ها گلدوزی شده بود و استفاده از اسپا و زمین گلف عمارت از جمله ی این خدمات بود.

از دنیای موسیقی، التون جان، سایمون کاول، بیلی جوئل، تونی بنت، پائولا آنکا و راسل سیمونز در این مراسم حضور داشتند.

 

 

از صنعت فشن نیز چهره هایی همچون هایدی کلوم و آنا وینتور حضور یافته بودند و شکیل اونیل و درک جتر از جمله ستاره های ورزشی حاضر در این مراسم بودند.

در مراسم، ایوانکا، دختر بزرگ ترامپ متنی از انجیل را خواند و کامیلا جانسون، خواننده ی اپرا آهنگی را به درخواست ملانیا خواند.

 

چند تصویر از عروسی ملانیا با دونالد ترامپ

چهره های سیاسی ای هم حضور داشتند، گرچه در آن زمان کسی تصور نمی کرد ترامپ روزی رئیس جمهور آمریکا شود.

آرنولد شوارتزنگر که آن زمان فرماندار کالیفرنیا بود به همراه رودی جولیانی، وکیل ترامپ و شهردار سابق نیویورک در این مراسم حضور داشتند.

اما جنجالی ترین مهمانان دونالد و ملانیا ترامپ، بیل و هیلاری کلینتون بودند که در سال ۲۰۱۶ بار دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری شد.

آن زمان ۴ سال از اتمام دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون می گذشت و کلینتون ها و ترامپ ها دوستی نزدیکی با یکدیگر داشتند اما دهه ها بعد ترامپ، هیلاری کلینتون به فریبکاری متهم کرد.

لباس عروس گران قیم

ملانیا با لباسی از برند کریستین دیور در مراسم عروسی خود شرکت کرد.

در دوخت این لباس ۹۱ متر پارچه ساتن به کار رفته و کار گلدوزی آن ۵۵۰ ساعت زمان برده بود. این لباس بیشتر از ۲۵ کیلوگرم وزن داشت.

این لباس ۱۴۸ هزار دلاری به قدری سنگین بود که ملانیا با آن به سختی راه می رفت اما تصویر او را روی جلد مجله ی ووگ برد.

زیورآلات آن شب ملانیا یک گردنبند الماس، ۳ دستبند الماس و یک انگشت الماس ۱/۵ میلیون دلاری بود که ترامپ قبلاً به عنوان انگشتر نامزدی به او هدیه بود.

ملانیا دسته گلی نداشت و به جایش یک تسبیح سفارشی ساز در دست داشت که با گل تزئین شده بود.

 

چند تصویر از عروسی ملانیا با دونالد ترامپ

کیک

یکی از تجملاتی ترین بخش های عروسی دونالد و ملانیا ترامپ، کیک عروسی ۷ طبقه ی آن ها بود که هیچ کس نتوانست طعم آن را بچشد.

این کیک ۸۹ کیلوگرمی که نزدیک به یک و نیم متر ارتفاع داشت با ۳ هزار گل سفید شکری دستساز تزئین شده بود.

طراحی این کیک ۲ ماه به طول انجامیده بود و ارتفاع آن به قدری زیاد بود که برای بالا نگه داشتن آن از یک جرثقیل مجلل استفاده شد.

با این حال، این کیک برای تقسیم میان مهمان ها درست نشده بود و آن ها به جای آن از کیک های شکلاتی تکی ای که سرو شده بود خوردند.

البته این کیک ۵۰۰ هزار دلاری در نهایت نصیب کارکنان عمارت شد که بعد از پایان عروسی آن را میان خود تقسیم کردند.

روزیاتو

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار