جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام از دستگیری و جلب یکی از قاچاقچیان مواد مخدر صنعتی و اراذل و اوباش بنام شهر ایلام طی عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵ 26 January 2023

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین نجفی روز چهارشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای دستور مقام قضایی مبنی بر جلب فردی به هویت معلوم که به جرم خرید و فروش مواد مخدر صنعتی در اوزان بالا و درگیری مسلحانه با ماموران، تحت تعقیب مقام قضایی بود، چند اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان جهت جلب و دستگیری به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

وی اضافه کرد: متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به خودزنی و قمه کشی و در ادامه با ممانعت از اجرای حکم باعث اخلال در نظم و امنیت محل شد که با اقدامات به موقع پلیسی متهم بدون خسارت جانی و مالی دستگیر شد.

جانشین انتظامی استان ایلام تصریح کرد: متهم پس از دلالت به مقر انتظامی و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه دستگیری متهم رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته، اظهار کرد: خط قرمز پلیس تخطی از قانون است و پلیس با برهم زنندگان امنیت جامعه و مخلان نظم با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار