معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام از اجرای طرح لبخند احسان به صورت رایگان در منطقه محروم ماژین شهرستان‌ دره‌شهر و شهر ایلام به همت بنیاد احسان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰ 25 January 2023

به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ایلام، یدالله عزیزی اظهار داشت: طرح لبخند احسان با همکاری گروه جهادی امام رضا(ع) در منطقه محروم و کم‌برخوادر ماژین شهرستان دره‌شهر و گروه جهادی المهدی در شهر ایلام با همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح لبخند احسان، خدمات دندانپزشکی با پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و مجرب‌ترین پزشکان به مردم این منطقه ارائه خدمت صورت می‌گیرد، افزود: هدف از اجرای این طرح ارائه خدمت به مردم مناطق محروم و کم‌برخوردار به صورت رایگان است که دسترسی کمتری به حوزه پزشکی دارند.

عزیزی با اشاره به اینکه خدمات دندانپزشکی شامل عصب‌کشی، ترمیم، کشیدن، جرمگیری، ریشه، پرکردن، معاینات و اطفال با حضور متخصصان دندانپزشکی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: تمام خدماتی که ارائه می‌شود با هزینه بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بوده و کاملا رایگان است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام با بیان اینکه بیش از ۱۲ نفر دکتر دندانپزشک متخصص در اجرای این طرح در بخش ماژین شهرستان دره‌شهر و ایلام ارائه خدمت می‌کنند، یادآور شد: تمامی تجهیزات دندانپزشکی لازم در بخش ماژین شهرستان دره‌شهر و شهر ایلام به آدرس درمانگاه آتیه سازان در پنج راه جهاد مستقر شده و هم اکنون پذیرای متقاضیان است.

عزیزی اضافه کرد: اجرای این طرح به مدت یک هفته در شهرستان‌های ذکر شده انجام می‌شود./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار