جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام:
جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف یک قبضه سلاح کمری از عاملان تیراندازی به همراه دو تیغه خشاب در شهرستان آبدانان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵ 25 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان آبدانان واعلام آن به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله اکیپ گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد ۲ نفر پس ورود به اقدام به قدرت نمایی وتهدید یکی از اهالی روستا و شلیک ۲ گلوله کرده‌اند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه فرد تیرانداز به همراه همدست خود قبل ازورود ماموران انتظامی با خودروی شخصی از محل متواری شدند، تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع طرح مهار در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد که ماموران بخش کلات مورموری با هوشیاری و اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی متهمان شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی پس ازمتوقف کردن خوردو و دستگیری متهمان از آنها یک قبضه سلاح کمری با مهمات مربوطه به همراه ۲ تیغه خشاب کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه پلیسی به بزه معترف و انگیزه تیراندازی را اختلافات شخصی بیان کردند، گفت: متهمان پس دستگیری و به همراه پرونده جهت سیر مراحل به مراجع قضائی معرفی شدند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار