مدیر کل نوسازی مدارس ایلام
مدیر کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام گفت:ساخت مدرسه در شهرستان هلیلان در اولویت این اداره کل قردار دارد و در همین راستا نیز سه پروژه عمرانی در دست برنامه ریزی و اقدام برای شروع به کار داریم.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ 24 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جلال حمره در نشست مشترک شورای معاونین آموزش و پرورش استان با شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان هلیلان با ارائه گزارشی از اقدامات دستگاه تحت تصدی خود از اهتمام لازم اداره کل نوسازی برای تجهیز و اتمام پروژه های در حال ساخت در حوزه این شهرستان خبر داد.

وی افزود: ساخت مدرسه در شهرستان هلیلان در اولویت این اداره کل قردار دارد و در همین راستا نیز سه پروژه عمرانی در دست برنامه ریزی و اقدام برای شروع به کار داریم.

جلال حمره تصریح کرد: در حال حاضر ۹ پروژه در سطح شهرستان در دست اجرا داریم که در این میان پروژه‌‌های: مدرسه ۶ کلاسه در روستای شیراوند، مدرسه ۳ کلاسه در پیاز آباد و مدرسه ۲ کلاسه در شاران در دهه فجر افتتاح می شوند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام در پایان با اشاره به کمک‌های صورت گرفته از سوی این اداره کل به آموزش و پرورش هلیلان گفت: وسایل ورزشی، پک کمک آموزشی و سایر تجهیزات نیز به این مدیریت اختصاص داده شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار