معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از برنامه ریزی برای اجرای مرحله سوم طرح پایش گندم، آرد و نان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰ 24 January 2023

به گزارش تابناک ایلام، پیش از ظهر روز سه شنبه، نشست ویژه اجرای فاز سوم طرح پایش گندم، آرد و نان در استانها بصورت ویدیو کنفرانس به ریاست دکتر کوشش تبار، معاون امور هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و با حضور دکتر عباسی، معاون اقتصادی استانداری ایلام و جمعی از مدیران مرتبط در سالن جلسات شهید حیدری استانداری ایلام برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام در این نشست با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان گفت: این طرح با هدف جلوگیری از فروش خارج از شبکه آرد، احقاق حقوق مردم و هدایت مستقیم یارانه آن به سفره مردم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه با اجرای فاز اول و دوم این طرح، ۱۰۰ درصد نانوایی ها مجهز به دستگاه کارتخوان هوشمند شدند، اظهار داشت: فاز سوم طرح پایش گندم، آرد و نان با هدف دسترسی نانوایی‌ها به آرد براساس عملکرد نانوایی‌ها و میزان سهمیه آرد هر نانوایی اجرا می شود.

عباسی با تأکید بر اینکه قیمت نان و آرد هیچ تغییری نمی کند، افزود: با اجرای این طرح بعد از پایش و بررسی تراکنش های روزانه در هر نانوایی‌، کمک هزینه افزایش دستمزد و اجاره بها به نانوایی‌هایی که عملکرد خوبی داشته باشند، به ۲ برابر افزایش می یابد./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار