شهردار ایلام،
شهردار ایلام بیان کرد :میزان طلب شهرداری ایلام از ادارات و دستگاه های مختلف بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است که این ادارات اقدامی برای پرداخت بدهی خود نکرده اند.
کد خبر: ۱۰۸۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵ 24 January 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ بابک محمدی آوندی گفت :  باتوجه به پیگیری های مکرر شهرداری ایلام از استانداری در خصوص دریافت طلب شهرداری از دستگاه های اجرایی و طبق دستور استاندار ادارات بدهکار طی مدت ۱۰ روز تا یکماه بدهی خود به شهرداری را باید پرداخت کنند.

وی مطرح کرد : ادارات بدهکار به شهرداری ایلام در صورت عدم پرداخت بدهی خود، طبق دستور استاندار میزان طلب شهرداری از سرفصل تملک دارایی های آنها برداشت می شود.

شهردار ایلام گفت : میزان طلب شهرداری ایلام از ادارات و دستگاه های مختلف بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است که این ادارات اقدامی برای پرداخت بدهی خود نکرده اند.

وی گفت :  در صورتیکه ادارات طلب شهرداری را پرداخت کنند، شهرداری امکان پرداخت بدهی های خود به پیمانکاران و نیز حقوق معوق کارگران شاغل در بخش های مختلف را خواهد داشت.

وی بیان کرد :  همچنین شهرداری حدود ۳۰۰ میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران پروژه های مختلف مربوط به سنوات گذشته دارد که تاکنون ۴۰ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

محمدی آوندی ادامه داد :  این بدهی ها مربوط به پروژه ها و طرح های سال های گذشته هستند که پرداخت نشده اند و شهرداری مکلف به پرداخت آنهاست./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار