رئیس پلیس فتا استان ایلام:
رئیس پلیس فتا استان ایلام گفت: با توجه به این که در ایام پایانی سال، کلاهبرداران با ترفند حراج آخر سال اقدام به کلاهبرداری می کنند همشهریان فریب درج قیمت های پایین را نخورند.
کد خبر: ۱۰۸۸۸۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵ 24 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی‌رضا یعقوبی رئیس پلیس فتا استان ایلام بیان داشت: شهروندان عزیز قبل از خریدهای اینترنتی حتما به داشتن  نماد اعتماد الکترونیکی و اصالت فروشگاه اینترنتی دقت کرده و اصلات  آن را احراز نمایند.

 وی افزود: با توجه به این که در ایام پایانی سال، کلاهبرداران با ترفند حراج آخر سال  اقدام به کلاهبرداری می‌کنند  همشهریان عزیز توجه داشته باشند که  درج قیمت‌های پایین و تخفیف‌های وسوسه انگیز از سوی آن ها دچار حساسیت مالی نشوند و فریب  این گونه تبلیغات  را نخورند.

رئیس پلیس فتا استان ایلام ادامه داد:  به همین دلیل در ماه‌های آخر سال و روزهای منتهی به سال جدید  احتمال افزایش کلاهبرداری در این زمینه وجود دارد.

 سرهنگ یعقوبی ادامه داد: شهروندان می‌توانند از طریق شماره تلفن فوریت‌های سایبری ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا ایلام بصورت شبانه روزی در ارتباط باشند و از مشاوره کارشناسان پلیس فتا استفاده کنند تا در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

 وی در پایان گفت: از تمام هم استانی‌های عزیز درخواست می‌کنم در هنگام خرید آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های واسط به خصوص دیوار و اینستاگرام قبل از دریافت کالا و تائید کمی و کیفی آن، از واریز هرگونه وجه به شدت خودداری نمایند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار