مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام؛
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان داشت : امسال و با هدف ارتقاء سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای بیش از ۲۰ کیلومتر حفاظ بتنی در راه های دسترسی شهرستان ایلام نصب شده است.
کد خبر: ۱۰۸۸۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰ 22 January 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ کمران بختیاری افزود : امسال ۲ هزار مترمکعب پاکسازی و ریزش برداری راه ها، تنظیم بستر پنج دستگاه پل بزرگ، ۷۰‌کیلومتر شانه سازی ، اصلاح قنو و غلتک کوبی راه های روستایی انجام شده است.

وی گفت : راه های ارتباطی شهرستان ایلام به عنوان مرکز استان به دلیل تردد زائران عتبات عالیات و کنگره عظیم اربعین از اهمیت خاصی برخوردار است و در برخی از ایام سال از راه های پرترافیک محسوب می شود که این امر اهمیت راه ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است.

بختیاری مطرح کرد : انجام ۵۰۰ کیلومتر خط کشی، تهیه، تعمیر و نصب حفاظ میانی و گاردیل، بهسازی راه روستایی ‌گنجه به طول هشت کیلومتر، مرز هلاله شمالی پنج کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره در سال جاری در سطح راه های مواصلاتی شهرستان ایلام بوده است.

وی ادامه داد : انجام تهیه و نصب تابلوهای فسفری به میزان ۳۵ متر مربع، انجام ۵۰ کیلومتر پاکسازی نخاله های ساختمانی از حریم راه ها و اجرای لایه حفاظتی فوگسیل در محدوده سه راهی جندالله- سرنی به طول هشت کیلومتر از دیگر اقدامات این اداره در سطح شهرستان ایلام بوده است./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار