طی آیینی:
رییس هیات کونگ فو استان ایلام در مجمع این هیات انتخاب و معرفی شد.
کد خبر: ۱۰۸۸۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰ 22 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ در نشست این مجمع که با حضور مدیر کل ورزش و جوانان ایلام و اعضا در سالن جلسات هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد، عادل شاکرم از  ۲۵ رای ماخوزه با کسب ۲۴ رای برای چهار سال به عنوان رییس مجمع کونگ فو استان ایلام انتخاب شد.

هیات کونگ فو ایلام یکی از  هیات های شاخص و الگو است

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در مجمع انتخابات رییس هیات کونگ فو گفت: در سنوات گذشته و به دلیل شرایط کرونا وقفه ای در ورزش استان در تمامی هیات ها اتفاق افتاد که هیات کونگ فو از این قاعده مستثنی نبوده و تحت تاثیر این موضوع قرار گرفت.

شهاب شهبازی افزود: هیات کونگ فو استان یکی از هیات های شاخص و الگو است که سطح کشور قهرمانان شاخصی در این رشته دارد.

وی بیان داشت: انتظار داریم هیات کونگ فو ایلام با مدیریت، جناب شاکرم، در بحث آموزش که نیاز امروز هیات های ورزشی است برنامه های مهمی را در دستور کار قرار داده تا به نتایج مطلوبی در این حوزه دست یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: همچنین با استعداد یابی می توان ورزشکاران این رشته ورزشی در استان شناسایی تا در تیم ملی حضور یافته و برای این استان افتخار آفرینی کنند.

وی افزود: استعداد یابی ورزشکاران بهترین شیوه برای کمک به توسعه ورزش قهرمانی است.

شهبازی عنوان کرد: نیاز امروز هیات های ورزشی، تعامل با دستگاه های اجرایی است که با انعقاد تفاهم نامه با ادارات استان می تواند از ظرفیت موجود استفاده و ورزشکاران توانمندی جذب این رشته شوند.

همچنین در این مجمع و با کسب اکثریت آراء، سمیه شعبانی به عنوان نایب رییس بانوان، فرج الله قیطاسی به عنوان خزانه دار، سعید شعبانی به عنوان کارشناس خبره، ستار صیدخانی به عنوان عضو هیات رئیسه، عباس ملکی به عنوان عضو.هیات رئیسه و سهیلا صیادیان به عنوان بازرس رسمی هیات برای یک سال انتخاب شدند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار