امام جمعه موقت ایلام؛
امام جمعه موقت ایلام بیان داشت :در صورت ارائه و تصویب قطعنامه پارلمان اروپا در اتحادیه اروپا به یک قانون تبدیل می شد که موضع قاطع ایران مانع از ارائه قطعنامه پارلمان به اتحادیه شد، چراکه سپاه برگرفته از انقلاب اسلامی و یک نهاد انقلابی برخواسته از بطن مردم است و سپاه در کنار وظایف نظامی و دفاعی نظامی یک تشکیلات فرهنگی و سازندگی نیز محسوب می شود.
کد خبر: ۱۰۸۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ 20 January 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی  گفت :  حرکت خصمانه، مذبوحانه و ذلیلانه پارلمان اروپا در صدور قطعنامه علیه سپاه پاسداران مبنی بر قرار دادن این نیروی نظامی ایران در لیست سازمان های تروریستی، با موضع گیری قاطع مردم و مسوولان ما مواجه و موجب عقب نشینی پارلمان اروپا از موضع خود شد.

وی افزود : شهید سلیمانی شر داعش را از سر ملت های جهان و منطقه کوتاه کرد در حالی که دشمنان نظام و انقلاب خود تروریست پرور و حامی رژیم کودکش صهیونیست هستند و این اقدام دشمنان در قرار دادن سپاه در لیست سازمان های تروریستی نشان از استیصال آنها دارد .

خطیب جمعه ایلام ادامه داد : دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در خط مقدم اغتشاشات و تحریک جوانان فریب خورده بودند و نیروی مقتدر اما مظلوم انتظامی، سپاه و نیروهای امنیتی و مردم با بصیرت ما مقابل اغتشاشگران و حامیان داخلی و خارجی ایستادند و موجب خشم دشمن شدند.

وی افزود : سپاه اقدامات بزرگی در حوزه سازندگی، محرومیت زدایی و آبرسانی به روستاها در کشور انجام داده و در بُعد دفاعی و نظامی نیز در مقابل دشمنان نظام و انقلاب و جرثومه های نیابتی آنان ایستاد ، شهید قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب سپاه و خط مقدم مبارزه با ترویسم بود و رشادت و مقاومت این سردار بزرگ باعث نابودی تشکیلات داعش و حامیان بین المللی این گروهک تروریستی شد، درحالیکه حتی دشمن بانی شکل گیری داعش نیز در کنترل و مهار ددمنشی و خوی وحشی گری داعش عاجز ماند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمدرضا کیانفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
.
حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده‌ی مجلس دهم گفت: مسؤلانی که ساده لوحانه از روس‌ها بازی خوردند باید پاسخگو باشند.

آقای فلاحت‌پیشه،
نخستین مسؤل جمهوری اسلامی که از روسها بازی خورد آیت‌الله خمینی بود که تجاوز و گروگانگیری 13 آبان 58 را انقلاب دوم نامید آمریکا را در جهان سکه‌ی یک پول کرد و بدهی‌اش را به آمریکا که پنج بار از مرگ نجات داده بود تأدیه نمود.
طعنه بر ما مزن ای شیخ و به خود غره مشو، زان‌که معلوم شود کِشته به هنگام درو.
طمع خوشه‌ی گندم مکن از دانه‌ی جو، آنچه دي کاشته‌اي مي‌کني امروز درو.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
با تشکر از توجه شما.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
بردار عزیز شما از کجا خبر داری ایران رابطه با آمریکا رو قطع کرد!!!!
حتی اگر از اون هم خبر تداشته باشی از برجام که خبر داری!!
دشمنی ایران با آمریکا!!! آیا اصلا ایران و اقتصاد ایران در اون حد بوده که بخواد با امریکا دشمنی کنه؟؟!!! الان خود امریکاییها هم به این گفته شما میخندن!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار