مدیرکل بیمه سلامت ؛
مدیرکل بیمه سلامت اظهار کرد : این صندوق ۱۱۱ بیماری خاص و صعب العلاج را تحت پوشش خود قرار داده و تعداد ۲۷ بیماری از این نوع در سامانه بارگزاری شده و بسته خدمتی دریافت می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۸۸۲۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵ 20 January 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ رحیمی افزود : با تاسیس صندوق حمایت از بیماری‌های خاص و صعب العلاج  و راه اندازی آن در استان ایلام بیماران می توانند از حمایت های این صندوق بهره مند شوند.

وی گفت :  بیماران خاص، صعب‌ العلاج و نادر استان ایلام جهت بهره‌مندی از بسته‌های خدماتی، به سامانه شهروندی بیمه مراجعه کنند.

 رحیمی ادامه داد : بیماران با هر گونه پوشش بیمه ای که قبل از اجرای این طرح روند درمان خود را آغاز کرده اند از تاریخ اول مهر ماه تا کنون می‌توانند با ارائه مدارک لازم هزینه های خود را تا سقف ۵۰ میلیون تومان ظرف مدت یک هفته دریافت نمایند

وی مطرح کرد : در این مدت کوتاه سازمان بیمه سلامت با استفاده‌ از صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج توانسته است ۵۰۰ میلیون تومان از هزینه های بیماران مذکور را پرداخت کند.

رحیمی گفت : بانک صادرات به عنوان بانک عامل ۱۹۷ میلیارد تومان اعتبار قرض‌الحسنه را به بیماران صعب العلاج اختصاص داده است که تا پایان دی ماه بیش از ۱۰۰۰ نفر جهت استفاده از این تسهیلات به بانک معرفی شده اند./ع

 بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار