مدیرکل بنیاد مستضعفان ایلام؛
مدیرکل بنیاد مستضعفان ایلام بیان داشت :تامین اقلام مورد نیاز دارویی جهت حضور گروه های جهادی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی در زمینه های پزشکی و دندانپزشکی، مامایی و دیگر بخش ها در تمامی روستاهای تحت حمایت هدف شهرستان هلیلان در بنیاد مستضعفان مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۱۰۸۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 19 January 2023

  به گزارش تابناک ایلام؛ رستم بیگی اظهار داشت : میان بنیاد مستضعفان با سایر دستگاه های توافقات و همکاری‌های بسیار خوبی داشته و این همکاری تنگاتنگ، به دلیل تاکیدات مقام معظم رهبری اتفاق افتاده است.

وی گفت : هدف بنیاد مستعضعفان محرومیت زدایی در شهرستان‌های کم برخوردار نظیر هلیلان است که با اجرای این اقدامات در آینده نزدیک این مناطق از محرومیت رها شده و در مسیر پیشرفت حرکت کند.

رستم بیگی افزود :  بنیاد در سطح شهرستان محروم هلیلان در حال حاضر پروژه های عمرانی و زیرساختی در دست اجرا دارد که افتتاح و بهره داری بعضی از این پروژه‌ها از ابتدا تا بهره برداری بر عهده بنیاد است.

 وی مطرح کرد : بنیاد مستضعفان استان ایلام در مناطق هدف اقدامات بسیار خوبی، عام المنغعه و کاملی از قبیل حمایت از مادران باردار و خدمات اشتغال انجام داده و این روند ادامه خواهد یافت./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار