رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام:
اولین جلسه کمیته رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌های ستاد دهه فجر استان ایلام با حضور جمعی از نمایندگان رسانه‌های استان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵ 17 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی چراغی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در نشست کمیته رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌های ستاد دهه فجر استان ایلام که امروز در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در ایلام، برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که امسال در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی مورد نظر است بیان دستاوردهای نظام در طول ۴۴ سال گذشته مخصوصاً برای قشر جوان و نوجوان و آگاه سازی آنها از خدماتی که نظام جمهوری اسلامی ایران برای کل کشور داشته است، خواهد بود.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به اغتشاشاتی که اتفاق افتاد وظیفه همه ما سنگین است ، تصریح کرد: نشان دادن نقش دشمنان قسم خورده اسلام علیه جمهوری اسلامی در اغتشاشات اخیر که شکست مفتضحانه ای را پذیرفتند، ضروری است و در ایام الله دهه فجر باید به صورت گسترده در نقاط مختلف برنامه های ویژه ای را داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام ادامه داد: پاسخگویی شبهات علیه انقلاب اسلامی و پاسخ‌های مستدل در فضای مجازی بویژه برای نوجوانان و جوانان بسیار مورد تاکید و مد نظر است و فرمایشات رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین از سرلوحه‌ها و اصلی ترین برنامه‌های ستاد دهه فجر سراسر کشور و استان خواهد بود.

چراغی‌پور با بیان اینکه این ستاد با تشکیل ٢۵ کمیته تخصصی در مرکز استان و ١١ ستاد شهرستانی از امروز فعالیت های خود در راستای برگزاری هرچه باشکوه آیین های گرامیداشت دهه فجر آغاز می کنند، تصریح کرد: در برنامه های دهه فجر امسال به دنبال اثر بخشی و مردمی بودن هستیم و توجه به شاخص های گفتمان انقلاب اسلامی، مردمی بودن، استقلال، اقتدار، جهاد و شهادت، جهاد تبیین و خدمت به مردم از جمله سیاست های برنامه های گرامیداشت دهه فجر امسال است.

عظیم پیرانی دبیر کمیته کمیته رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌های ستاد دهه فجر استان ایلام نیز در این نشست برنامه‌های این کمیته را تشریح کرد./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار