مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در تعاون روستایی ایلام:
مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در تعاون روستایی استان ایلام گفت: با رویکرد شعار سال و اشتغال در سطح تعاونی های روستایی کشاورزی، برگزیدگان بخش کشاورزی دهه فجر در ایلام تجلیل می شوند.
کد خبر: ۱۰۸۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ 17 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام مسیب صادقی اظهار داشت: در ایام دهه فجر بیش از دهها برنامه های توسط سازمان تعاون روستایی در سطح استان برگزار می شود.

وی افزود: افتتاحیه پروژه های مرتبط با بخش کشاورزی در حوزه فعالیت های تعاون روستایی در روستاها، برگزاری مراسم در ارتباط با پیروزی انقلاب در شرکت های تعاون روستایی کشاورز و تولید در روستاهای تحت پوشش با حضور اعضای تعاونی های روستایی و کشاورز و اهدای جوایز به ممتازین بخش کشاورزی با رویکرد شعار سال و اشتغال در سطح تعاونی های روستایی کشاورزی از مهمترین برنامه های تعاون روستایی ایلام در این ایام است.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در تعاون روستایی استان ایلام گفت: همچنین در ده فجر، اقلام و محصولات کشاورزی با تخفیف ویژه توسط فروشگاه های تعاونی مصرف و روستا بازار عرضه می شود.

وی از دیگر برنامه های سازمان تعاون روستایی را برگزاری برنامه های آموزشی و ترویجی توسط کارشناسان مرتبط در بخش کشاورزی عنوان کرد و اظهار داشت: برجسته سازی نقش ارزنده روستاییان و عشایر کشور در پیروزی انقلاب اسلامی، تبیین و انعکاس اقدامات انجام شده در جهت محرومیت زدایی و سازندگی روستاها و  فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور روستاییان و عشایر در مراسم مهمترین اهداف آیین نامه تشکیل کمیته روستایی و عشایر در بزرگداشت دهه فجر در استان ایلام است.

حجت الاسلام مسیب صادقی رویکرد ها و وظایف اجرایی برگزاری این برنامه ها را انجام برنامه ریزی مناسب به جهت تشکیل کمیته ها در روستاها و مناطق عشایری از طریق شورای اسلامی روستا به منظور فراهم سازی زمینه حضور و مشارکت روستائیان و عشایر در امر برنامه ریزی هر چه باشکوه تر این مراسم ها عنوان کرد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار