ایلام میزبان دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی پیام‌نور کشور:
رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام از تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام‌نور تا ۲۵ بهمن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵ 15 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر فرزاد اسفندیاری با اشاره به میزبانی ایلام از دوازدهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام‌نور اظهار کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۲۵ بهمن تمدید شده است.

وی گفت: تمامی نشریات باید از کمیته ناظر بر نشریات سازمان مرکزی مجوز اخذ نموده و در سامانه مدیریت نشریات دانشگاهی وزارت علوم به آدرس journals.dmsrt.ir بارگذاری شده باشند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام ادامه داد: دانشجویان می توانند جهت ثبت آثار و اطلاع از شرایط و نحوه ارسال آثار به سامانه نشریات دانشجویی به نشانی http://efarhangi.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

اسفندیاری با تاکید بر اینکه نشریاتی که از بازه زمانی ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ تا ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ منتشر شده باشند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند، تاکید کرد: دانش‌آموختگانی که در بازه زمانی ذکر شده نشریه داشته باشند می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

وی گفت: با تصمیم شورای سیاستگذاری جشنواره مهلت ارسال و ثبت آثار در سامانه تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ تمدید شده و دانشجویان می‌توانند با نام کاربری ( شماره دانشجویی) و رمز عبور( کد ملی) وارد سامانه شوند و سپس در منوی جشنواره بخش ثبت/ بارگذاری آثار جشنواره، آثار خود را بارگذاری کنند.

رئیس دانشگاه پیام‌نور ایلام تاکید کرد: این جشنواره سراسری به همت معاونت فرهنگی ،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام‌نور واداره کل فرهنگی و اجتماعی سازمان مرکزی و به میزبانی دانشگاه پیام‌نور ایلام در اسفندماه برگزار خواهد شد./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار