مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: یک هزار و ۳۴۶ پرونده جانبازی در استان تعیین و ثبت درصد شده اند و ۵۵۲ پرونده نیز در نوبت کمیسیون برای تعیین درصد است.
کد خبر: ۱۰۸۷۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ 15 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام بیان داشت: از مجموع چهار هزار و ۲۰۰ نفر جانبازی که در کشور مشمول پاداش پایان خدمت بوده ۲۰۶ نفر مربوط به استان ایلام است که برابر تبصره ماده ۳۸ قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران تایید شده اند.

وی افزود: ۵۵۲ پرونده نیز در نوبت کمیسیون برای تعیین درصد است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: یک هزار و ۳۴۶ پرونده جانبازی در استان تعیین و ثبت درصد شده اند که این تعداد از مجموع ۲ هزار و ۱۴۲ پرونده ایثارگران فاقد مدارک بالینی بوده که تا کنون این تعداد ثبت درصد شده است. 

اسدی گفت: این اقدام در راستای تبصره بند الف ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه انجام که در قالب آن بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف است رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که صورت سانحه بالینی هم زمان مجروحیت را ندارند اما مجروحیت آن ها توسط کمیسیون پزشکی نهاد اعزام کننده احراز می شود را به عنوان جانباز تلقی کرده و درصد آن ها تعیین می شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار