رئیس پلیس فتا ایلام:
رئیس پلیس فتا ایلام از اجرای سومین مرحله طرح پویش مردمی کودکان سایبری از امروز ۲۴ دی تا ۲۹ این ماه با هدف افزایش آگاهی والدین و فرزندان پیرامون آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰ 14 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ علی‌رضا یعقوبی اظهار کرد: این پویش با شعار «پلیس فتا، حامی کودکان در فضای مجازی» و با هدف ارتقاء آگاهی اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش آموزان از فضای مجازی، پیشگیری از آسیب های ناشی از استفاده ناصحیح فضای مجازی برای کودکان، افزایش توجه جامعه و رسانه ها به موضوع کودکان سایبری و راهکارهای اثر بخش برای ایمن سازی فرزندان در این فضا پرداخته خواهد شد.

وی افزود: در اجرای پویش کودکان سایبری به موضوع فرزند پروری در عصر دیجیتال و حریم خصوصی کودکان به‌صورت ویژه پرداخته خواهد شد و محتوای مرتبط در فضای مجازی انتشار خواهد یافت.

یعقوبی ادامه داد: خانواده‌ها می‌توانند با پیگیری صفحه پویش کودکان سایبری کانال پلیس فتا در اپلیکیشن شاد به آدرس shad.ir/policefata و سایت پلیس فتا به آدرس https:‎//cyberpolice.ir/cyberkids به راهکارها و اقدامات مؤثری به منظور حفاظت از کودکان خود در فضای مجازی دست یابند و در صورت نیاز گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به‌صورت شبانه‌روزی با همکاران ما در میان بگذارند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار