استاندار ایلام؛
استاندار ایلام افزود : یادواره‌ها و بزرگداشت‌های که برای شهدا برگزار می‌شود باید برای همه مردم درس آموز باشد و بیش از گذشته ما را به آرمان‌ها، اهداف شهدا آگاه سازد تا بتوانیم مسیر صحیح را انتخاب کنیم.
کد خبر: ۱۰۸۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 13 January 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا  در آیین گرامیداشت آزادسازی میمک ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) و روز زن بیان داشت :مردم ایران وارثان شهدا هستند و باید وظایف خود را مرور کنیم، جبهه استکبار تصور کرد که مردم از آرمان شهدا غافل شدند که همه شاهد بودیم که تصور آنان اشتباه بود و باز هم همچون گذشته با شکست سنگینی مواجه شدند و فتنه آنان خنثی شد.

وی گفت :انقلاب حاصل خون همه شهدای ایران اسلامی از جمله شهدای ایل خزل است و شهدای سرافراز و شجاع ایل خزل بودند که موفق شدند قله‌های ایثار میمک را فتح کنند.

بهرام نیا ادامه داد : امنیت امروز و اقتدار روز افزون کشور در سایه تلاش نیروهای شجاع ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی است که بیشترین اهتمام را دارند.

استاندار ایلام خاطرنشان کرد : استان ایلام با وجود ۴۳۰ مرز مشترک از نظر سوق الجیشی و استراتژیکی بسیار مهم است و باید از نظر لجستیکی تجهیز شود که در این راستا با کمک اعضای شورای تامین و امیر طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نزاجا و با رایزنی‌های انجام شده، تیپ مستقل ارتش در این استان مستقر می‌شود و فرزندان این خطه سلحشور بعنوان کادر ارتش در این منطقه خدمت می‌کنند و از مرزهای استان و کشور پاسداری می‌کنند.

وی مطرح کرد :ارتش و نیروهای سپاه با کمک ایل بزرگ و عشایر خزل با انگشت آغشته به خون میثاق نامه امضا کردند و متحد شدند و موفق شدند دو پاسگاه مرزی استان را که توسط رژیم بعث تصرف شده بود دوباره در اختیار بگیرند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار