عضو شورای شهر ایلام مدعی شد:
بدنبال این دوئل قانون از سوی چهار عضو شورای شهر و رئیس شورا، هادی کرمی عضو امضا کننده عزل شهردار دررارتباط با این رسانه گفت : اتکای رئیس شورای شهر به استفساریه محلی از اعراب ندارد، چرا که استفساریه شامل وضعیت جاری شهردار نمی شود.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲ 11 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ،عصر امروز چهار عضو شورای شهر ایلام با اشاره به ماده ۸۰و ۹۰قانون ،عدم اسکان شهردار ایلام را دستاویزی برای عزل وی قرار داده و برهمین اساس شهردار را عزل شده دانستند. 

متعاقب این‌ خبر ،رئیس شورای شهر ایلام در گفتگو با رسانه ها با استناد به استفساریه قانونی که فرماندار ایلام بدان تاکید کرده اند، عزل شهردار را با انکا به آن یعنی امهال به شهردار تا پایان سال تحصیلی غیر قانونی اعلام کردند. 

بدنبال این دوئل قانون از سوی چهار عضو شورای شهر و رئیس شورا، هادی کرمی عحضو امضا کننده عزل شهردار دررارتباط با این رسانه گفت : اتکای رئیس شورای شهر به استفساریه محلی از اعراب ندارد، چرا که استفساریه شامل وضعیت جاری شهردار نمی شود.

کرمی افزود : زمانی این استفساریه مصداق قانونی پیدا می کند و امروز شهردار ایلام منصوب شود ،این درحالیست که وی فروردین سال گذشته منصوب شده اند

وی ادامه داد : آقای شهردار تا پایان خرداد سال تحصیلی سال گذشته مشمول این استفساریه شده بود ،اما ایشان با پایان سال تحصیلی نیز مبادرت به اسکان خانواده خود در ایلام نکرد.

کرمی بیان داشت : تمامی این مسائل در حالیست که شهردار در جلسه ای که با حضور معاون عمرانی تشکیل شد ادعای اسکان در آبان ماه را داشتند، ایم درحالیست که زمان نقل و انتقال نیست و کماکان این مساله در ابهام قرار داشت .

این عضو شورای شهر در جمعبندی نهایی گفت : با این وجود اتکای رئیس شورا به استفساریه نمیتواند مبنایی برای عدم عمل شهردار به قانون قرار گیرد چرا که تابستان سال گذشته این مهلت به ایشان داده شد ولی عمل به قانون را در دستور کار قرار ندادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار