مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام افزود : ۵۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید این نردبان و تجهیزات آن هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۸۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵ 13 January 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ نصرت اله لطفی گفت : این نردبان از محل اوراق مشارکت اسلامی توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور خریداری شده و دهه فجر امسال تحویل آتش نشانی و خدمات ایمنی ایلام می شود.

وی  بیان داشت : برای خرید این نردبان ۴۶۰ میلیارد ریال و برای تجهیزات جانبی آن ۷۰ میلیارد ریال هزینه شده که هم اکنون کارهای اداری ترخیص آن از گمرک در حال اجراست.

لطفی مطرح کرد :  این نردبان تولید سال ۲۰۲۲ میلادی و از نوع ۳۲ متری بوده و امکان عبور از کوچه های تنگ را دارد و تا ۱۰ طبقه ساختمان را در صورت بروز حادثه پوشش می دهد.

وی ادامه داد : باتوجه به اینکه در سال های اخیر بلندمرتبه سازی و رشد عمودی شهر سیر صعودی و شتاب فزآینده ای گرفته است، وجود یک نردبان هیدرولیکی با ارتفاع حداقل ۳۲ متر در ایلام ضروری بود.

وی  گفت :  هرچند بیشتر ساختمان های شهر ایلام بین چهار تا ۶ طبقه هستند، اما ساختمان هایی با ارتفاع ۱۰ طبقه نیز در شهر دیده می شود و این روند در سال های آتی بیشتر هم خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار