براساس تصمیم مجلس شورای اسلامی،اعضای کمیسیون تلفیق مشخص شدند آقایان علی اکبر بسطامی، خلیل بهروزی فر و علی بابایی کارنامی به عنوان نمایندگان کمیسیون اجتماعی در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ انتخاب شدند
کد خبر: ۱۰۸۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ 11 January 2023

تابناک ایلام ::با ارائه لایحه بودجه سال آینده کشور و آغاز بررسی این لایحه در مجلس شورای اسلامی، اعضای کمیسیون تلفیق نیز مشخص شدند.

براساس تصمیم مجلس شورای اسلامی،اعضای کمیسیون تلفیق مشخص شدندآقایان علی اکبر بسطامی، خلیل بهروزی فر و علی بابایی کارنامی به عنوان نمایندگان کمیسیون اجتماعی در کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۲ انتخاب شدند.

حضور یک نماینده از استان ایلام در کمیسیون تلفیق بودجه را باید به فال نیک گرفت، چرا که این  کمیسیون محلی برای چکش کاری بودجه سال آینده ‌کشور است .

از آنجائیکه در کمیسیون تلفیق بودجه امکان تغییر ردیف بودجه های ملی همچون اربعین وجود دارد ،بطور قطع حضور بسطامی در این کمیسیون می‌تواند دستاورد مهمی برای مردم استان قلمداد شود.

حضور نماینده دوره پیشین استان در کمیسیون تلفیق و تاثیر آن در تعریف ردیف بودجه خاص اربعین، تاثیر حضور بسطامی را در این کمیسیون بیشتر نمایان خواهد کرد.

علی اکبر بسطامی در طول مدت حضور خود در مجلس شورای اسلامی تلاش های بسیار خوبی را در خصوص افزایش بودجه استان و خلق واژه عدالت بودجه ریزی بر مبنای محرومیت به نمایش گذاشته و هم اینکه از اشراف لازم بر ردیفهای بودجه برخوردار است .

یقینا این دو مولفه کمک خواهد کرد تا این نماینده استان ایلام بتواند از فرصت حضور خود در کمیسیون تلفیق به نفع استان ایلام بهره گیری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار