مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام گفت: ۱۱ قرارداد برای توسعه ناحیه صنعتی در شهرستان تازه تاسیس هلیلان منعقد شده است.
کد خبر: ۱۰۸۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 11 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛موسی حاتمی در بازدید از ناحیه صنعتی شهرستان هلیلان اظهار داشت: تلاش همه مسوولان تحقق شعار سال نامگذاری شده توسط مقام معظ رهبری است و سیاست دولت مردمی نیز بر حمایت فراگیر در تقویت صنایع کوچک و متوسط و رشد و توسعه تولید و افزایش اشتغال قرار گرفته است.

وی ادامه داد: شرایط مناسبی در شهرک ها و نواحی صنعتی سطح استان ایلام برای حضور سرمایه گذاران در عرصه صنعت و تولید فراهم شده و از سرمایه گذران و تولیدکنندگان می خواهیم در این زمینه ورود کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام افزود: راه غلبه بر مشکلات اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان، استفاده از خلاقیت ها و نوآوری های صنعتگران و تولید کنندگان است.

حاتمی یادآور شد: تمام نواحی و شهرک های صنعتی استان برای رشد اقتصادی و جذب صنعتگران برای ایجاد تولید و کار آمادگی هرگونه تعامل و همراهی را دارند و امکانات زیربنایی لازم شامل آب، برق، گاز، مخابرات در این مراکز فراهم شده است و در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام یادآور شد: شهرستان هلیلان دارای پتانسیل ها و ظرفیت های قابل توجهی است که می تواند با تلاش و حمایت مدیران استان و شهرستان و همچنین مردم در مسیر رشد و شکوفایی قرار گیرد.

حاتمی قرار گرفتن هلیلان در نقطه تلاقی سه استان ایلام، کرمانشاه و لرستان و عبور جاده ترانزیتی و متصل کننده جنوب به غرب و مرکز و بالعکس را از مزیت های این شهرستان عنوان کرد.

وی تاکید کرد: ۱۱ قرارداد در ناحیه صنعتی هلیلان با ۱۲ هکتار وسعت منعقد شده و در خصوص زمین صنعتی بصورت ۱۰۰ درصد در اختیار سرمایه گذار قرار می گیرد، با توجه به پتانسیل بالای این شهرستان نیاز به توسعه ناحیه صنعتی احساس می شود که در این راستا در حال پیگیری توسعه ناحیه موجود و یا ایجاد ناحیه صنعتی جدید برای این شهرستان هستیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار