سرپرست حمل ونقل اداره کل راهداری ایلام؛
سرپرست حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و هنگام سفر ناوگان عمومی حمل ونقل مسافر در راستای خدمات دهی مناسب به مسافران جاده ای در پایانه های مسافری استان اجرا شد.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ 12 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد حسنی اظهار داشت: طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان عمومی حمل ونقل مسافر در چارچوب نظارت بر اجرای تبصره ۱ و ۲ ماده ۶ ضوابط حمل و نقل مسافر و بند ۶ منشور حقوق مسافر در پایانه های عمومی و نیز اختصاصی شرکت های حمل ونقل در استان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح، انجام بازدیدها در دو سطح کنترل از مبداء پایانه مسافربری و کنترل در پاسگاه های پلیس راه با استفاده از ظرفیت حداکثری گشت راهداری و حمل و نقل، ادارات شهرستانی و تشکل های صنفی شرکت ها در دستور کار قرار داشت.

سرپرست حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام گفت: استفاده از ظرفیت کلیه تشکل های صنفی استان، اطلاع رسانی مسیرهای ارتباطی به مسافران برای انعکاس شکایات و پاسخگویی فوری به شکایات و نظرات دریافتی مسافران از مهمترین موارد اجرای این طرح بود.

وی با تاکید بر اینکه مسافران می توانند در صورت مشاهده تخلف از سوی رانندگان در مبدا و هنگام سفر مراتب را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند،گفت: با تدوین و ابلاغ این دستورالعمل تاکید شده نظارت ها به طور مستمر و موثر استمرار پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است؛ در استان ایلام  ۱۰۰ دستگاه اتوبوس فعالیت دارند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار