معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: امسال ۲۵ کمیته برای برنامه های دهه فجر در ایلام تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 11 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ محمدسبحان حسنی در جلسه ستاد بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر در سالن جلسات شهید سلیمی استانداری ایلام با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، نظام فاسد ستم شاهی را سرنگون کردند و علیرغم تلاش دشمنان، پرچم جمهوری اسلامی همچنان برافراشته باقی مانده و تلاش دشمنان به یأس مبدل شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت منطقه‌ای و بین المللی را بر هم زده و این تغییر در معادلات، ماحصل عمق راهبردی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب در هدایت کشتی انقلاب اسلامی تا به امروز است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام اظهار کرد: امسال به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و در جهت تبیین دستاوردهای چند دهه انقلاب اسلامی، ۲۵ کمیته ستاد دهه فجر در استان ایلام از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کنند که باید تبیین دستاوردهای انقلاب را در دستور کار قرار دهند.

حسنی با بیان اینکه بخش عمده تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب در بین نسل جوان است، افزود: هدف دشمنان استفاده از ابزار رسانه برای تغییر نگرش آنها به انقلاب اسلامی است و به رغم این تلاش‌ها اما رویش‌های انقلاب چشمگیر بوده که دشمن را مأیوس کرده است.

حسنی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر نیز گفت: برخی‌ها تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار گرفتند اما بعد از مدتی متوجه نیت شوم دشمنان شدند و صف خود را از اغتشاشاگران جدا کردند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام تاکید کرد: ریشه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی آنقدر مستحکم است که با وجود هجمه‌های سنگین جبهه استکبار و تحریم‌های ظالمانه، هیچ خللی در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد نشده است./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار