مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ایلام؛
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: اشتغالزایی در مناطق محروم و کم برخوردار هدف اصلی بنیاد برکت است که به صورت جدی در سطح مناطق محروم و کم برخوادر استان در حال انجام است.
کد خبر: ۱۰۸۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹ 11 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛محمد زارع در حین بازدید و سرکشی از طرح‌های اشتغالزایی بنیاد برکت شهرستان ایلام، اظهار کرد: تنها راه، حل مشکلات اقتصادی کشور تکیه بر مردم است، چرا که هر جا به مردم تکیه کردیم مشکلات حل شده، لذا طرح‌های بنیاد برکت با تکیه بر خرد جمعی و مشارکت آحاد جامعه در حال اجرا است.

وی، رویکرد اساسی پروژه‌های اجرایی در بنیاد برکت را اشتغالزایی دانست و افزود: همه اقدامات در اجرای طرح های بنیاد برکت با دو رویکرد تکیه بر سرمایه‌گذاری خرد و مشارکت مردم در جهت اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

زارع، خاطرنشان کرد: فعالیت‌ توانمندسازی و زیربنایی بنیاد برکت در مناطق محروم و کم برخوادر با اتکا به مردم انجام می‌شود چرا که مهمترین هدف خدمت به مردم و اشتغالزایی جوانان بیکار و دارای مهارت است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان ایلام، با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان بیکار و دارای مهارت علاوه بر کاهش چشمگیر معضلات و مشکلات جامعه، موجب رونق کسب وکارها می‌شود، تصریح کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، برای حل مشکل بیکاری با تمام توان ورود کرده و تاکنون طرح های بسیار موفق و تاثیر گذاری در مناطق محروم استان به سرانجام رسانده است.

وی، با تاکید بر اینکه استان ایلام استعدادهای بسیار خوبی در زمینه توسعه و ایجاد اشتغال دارد اما نیازمند توجه بیشتر است، تصریح کرد: نیازمندی ها استان ایلام بسیار زیاد است که توجه ویژه مسئولان کشوری می‌طلبد.

زارع اضافه کرد: تسهیلات بنیاد برکت جهت راه اندازی یا توسعه کارگاه‌های تولیدی و زودبازده قرض‌الحسنه بوده و با نظارت دقیق تسهیل‌گران انجام می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار