معاون مدیر کل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد؛
معاون مدیرکل دفتر نشر و چاپ با بیان اینکه کانون های فرهنگی مساجد ضریب نفوذ بالای در جامعه دارند، گفت: رسالت و وظیفه فعالان مساجد و اعضای کانون‌های مساجد برای ترغیب و تشویق افراد به مساجد بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۱۰۸۶۶۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ 10 January 2023

کانون های فرهنگی مساجد ضریب نفوذ بالای در جامعه دارند به گزارش تابناک ایلام؛ معاون مدیر کل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان بازدید از کانون فرهنگی امام خامنه ای روستای چشمه شیرین شهرستان بدره، اظهار کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد از مهم ترین مراکز تبلیغاتی و ترویجی هستند.

رضا بشردوست تصریح کرد: مساجد همواره کانون فعالیت های ‏فرهنگی و موثر بوده و با اجرای برنامه های جذاب و غنی در مساجد، جوانان بیش از پیش به ‏سمت برنامه های متنوع فرهنگی جذب می‌شوند.‏

وی یادآور شد: رسالت و وظیفه فعالان مساجد و اعضای کانون‌های مساجد برای ترغیب و تشویق افراد به مساجد بسیار حائز اهمیت است. 

مدیر کانون فرهنگی امام خامنه ای روستای چشمه شیرین شهرستان بدره ضمن ارائه گزارشی کوتاه از فعالیت ها و برنامه های فرهنگی، هنری و مذهبی کانون، اظهار کرد: این کانون در سال 89 به بهره برداری رسیده که اکنون با 125 عضو و به 6ربی در حوزه های مختلف در حال فعالیت است.

وی گفت: در مناسبت های مختلف دینی و ملی برنامه ها وفعالیت های خوبی در این کانون اجرا و برگزار می شود در صورت حمایت مالی از کانون این فعالیت های رونق بیشتری خواهد گرفت.

 گفتنی است، معاون مدیر کل دفتر چاپ و نشر در جریان مشکلات و کمبود های کانون فرهنگی روستای چشمه شیرین قرار گرفته و در راستای بررسی وانعکاس مشکلات این کانون به وزارتخانه قول مساعد دادند.

 دیدار با کارکنان اداره شهرستان دره شهر ، خانواده شهیدان خدایاری، بازدید از چاب خانه های نوری، چاپخانه سپهر( رضا هاشمی)، بعثت، ( عبدالصاحب نوری) از جمله برنامه های دیگر بشر دوست در سفر به استان ایلام است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار