استاندار ایلام در پیامی سالروز عملیات غرورانگیز فتح میمک را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۸۶۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳ 10 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوران دفاع مقدس تندیس مانا و زیبای رادمردانی است که در طول ۸ سال ایستادگی و مقاومت، روایت ایثار و شهادت را به زیباترین شکل ممکن بر افلاک ترسیم نمودند. دفاع مقدس صحنه نمایش ایثار و اقتدار مردمانی است که در زیر آتش شدید دشمن مهاجرت نکردند و رادمردانه ایستادند و سلحشورانه از خاک کشور دفاع کردند.

 نوزدهم دی‌ماه مصادف با عملیات غرورآفرین ضربت ذوالفقار در سال ۱۳۵۹ است. حماسه‌ای بزرگ و بی‌بدیل که با مشارکت گسترده ایلات و عشایر استان مخصوصا ایل خزل، ارتش، سپاه و بسیج شروع و آغازگر پیروزی‌ رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس شد.

ایلامیان در طول ۸ سال جنگ تحمیلی به خوبی نشان دادند که مرزداران غیور و قابل اعتمادی برای کشور بوده‌اند و در این میان ایلات و عشایر سلحشور و قهرمان این خطه، امروز سرافرازند و بر خود می‌بالند که در مصاف با دشمن متجاوز، مردانه ایستادند و یک گام پا پس نکشیدند و حماسه‌های غرورآفرینی چون "فتح میمک" که باید آن را فتح قله‌های ایثار و جاودانگی و نقطه فراز سلحشوری عشایر در تاریخ دفاع مقدس دانست خلق نمودند. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس خصوصاً شهدای عملیات آزادسازی میمک، سالروز این حماسه بزرگ را به تمام هم‌میهنان عزیز به ویژه مردم شریف، ایلات و عشایر عزیز استان ایلام تبریک عرض نموده و برای همگان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سربلندی مسئلت می‌نمایم./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار