سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام؛
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در این نشست هفته زن و بزرگداشت مقام مادر را فرصتی مغتنم برای تبیین نقش مهم و موثر بانوان در جامعه اسلامی دانست .
کد خبر: ۱۰۸۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 11 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور با اشاره به الگوگیری زنان جامعه از سیره و منش حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: همسرداری و تکریم خانواده ، تربیت صحیح فرزندان و ولایت مداری از ویژگی‌های بارز یگانه دخت نبی مکرم اسلام بوده که بانوان امروز با تأسی از این خصایص ارزشمند بعنوان الگویی بی بدیل برای زنان جهان محسوب می شوند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با جمعی از بانوان و تأکید بر لزوم مدنظر قرار دادن این فرمایشات راهگشا و هدایتگر افزود: بی تردید زنان جامعه اسلامی با بهره گیری از احکام و تعالیم حیات بخش و انسان ساز دین مبین اسلام و همچنین منویات امامین انقلاب می توانند تبلیغات مسموم دشمنان نظام را نقش بر آب و بی اثر کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در پایان بر ضرورت برنامه ریزی و اجرای آیین های پرمحتوا و جهاد تبیین جایگاه زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی در هفته بزرگداشت زن و مقام مادر تأکید کرد.

مشاور استاندار ایلام در امور بانوان و دیگر اعضای شرکت کننده در این نشست نیز پیرامون اجرای باشکوه ویژه برنامه های گرامیداشت هفته زن و مقام مادر در استان بحث و ارائه نظر کردند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار