استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت:یکی از دغدغه های استانداری، بحث اشتغال، تولید و سرمایه گذاری است و در طول یکسال خدمت در ایلام همواره در قالب کارگروه ها و جلسات و نشست های مختلف برنامه ها و راهکارهای مختلفی برای رفع مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران اتخاذ شده است.
کد خبر: ۱۰۸۶۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ 09 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست با سرمایه گذاران در راستای رفع موانع و چالش های موجود جهت تقویت سرمایه گذاری در استان اظهار داشت: یکی از دغدغه های اصلی تیم مدیریتی استان توسعه، اشتغال و تولید و در واقع سفره مردم است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاران محرک های اصلی بسیاری از فعالیت های اقتصادی استان هستند، افزود: مسایل و مشکلات بیان شده واحدهای تولیدی استان در اسرع وقت پیگیری خواهد شد و در راستای تولید، سرمایه گذاری و اشتغال با کمک‌ مجموعه تیم‌ اقتصادی استان و بخش خصوصی در صدد رفع آنها تلاش خواهیم کرد.

استاندار ایلام تاکید کرد: ایلام استانی است که زمینه صادرات محصولات و حتی ترانزیت به کشور همسایه عراق و حوزه مدیترانه بدون کوچکترین توقفی را دارد.

بهرام نیا با اشاره به وجود مواد اولیه محصولات و داشتن ارائه خدمات نیروی انسانی ماهر و ارزان در این استان بیان کرد: باید تلاش کنیم از تمامی ظرفیت ها جهت توسعه استان در قالب سرمایه گذاری و رونق اقتصادی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: سرمایه گذران پیشران توسعه استان هستند و در این جلسه نظرات و راهکارهای خود را ارایه و خلاهای تولید را شناسایی و عنوان کردند و بیانات و دغدغه های این عزیزان با جدیت پیگیری می شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام گفت: سال های قبل مجبور به خرید گندم از سایر کشورها بودیم ولی امروز این محصول استراتژیک (گندم) با بیشترین سطح تولید در کشور برداشت می شود که مصداق برداشت ۵.۸ تن گندم در هکتار در دهلران است که این بارقه ای امید را در دل ها زنده کرده است.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه های استانداری، بحث اشتغال، تولید و سرمایه گذاری است و در طول یکسال خدمت در ایلام همواره در قالب کارگروه ها و جلسات و نشست های مختلف برنامه ها و راهکارهای مختلفی برای رفع مشکلات تولید کنندگان و سرمایه گذاران اتخاذ شده است.

بهرام‌نیا ادامه داد: ایلام دارای مزیت هایی نظیر صادرات، ترانزیت تا مدیترانه ، مواد اولیه فراوان و ارزان بودن خدمات نیروی انسانی است که از این مزیت ها به نحوه احسن می توان به توسعه دست یابیم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار