استاندار ایلام ؛
استاندار ایلام با اشاره به اینکه توسعه هر کشور و استان منوط به سرمایه گذاری است، گفت: بروکراسی اداری مانع تولید داخلی و طرح های اشتغالزا می‌شود، چراکه سرمایه‌سرمایه گذاران در چرخه بروکراسی اداری نباید خسته شده گذاران را خسته می‌کند و مانع اجرای پروژهاست.
کد خبر: ۱۰۸۶۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 08 January 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام نیا در نشست کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری. آمایش سرزمین ، محیط زیست استان اظهار داشت: به کلیه مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید می شود در ارتباط با کارهای سرمایه گذاری تولید و اشتغال با نگاه مدیریت جهادی اقدام و تلاش کنند.

وی با بیان اینکه بروکراسی های اداری به نوعی نقطه ضعف و مخل توسعه استان شده است، افزود: سرمایه گذاران در چرخه بروکراسی اداری نباید خسته شده و از سرمایه گذاری خود منصرف شوند این کار مانع توسعه و در نتیجه عقب ماندن استان می‌شود.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در این راستا باید مقررات زدایی و حذف موانع صورت گیرد و راه سرمایه گذاران تسهیل شود، یادآور شد: باید مدت زمان کاری را که یک هفته زمان می برد در مدت یک روز انجام شود.

بهرام نیا تصریح کرد: انتظار داریم بروکراسی های اداری برای انجام طرح های اشتغالزا، سرمایه گذاری و تولید حذف و با توجه و تاکید به قانون انجام این مقدمات تسریع یابد.

وی ضمن با اهمیت دانستن برگزاری نشست کارگروه امور زیربنایی استان گفت: این کارگروه قبلا سه ماه یکبار برگزار می شد، اما الان هرماه برگزار می شود که تاکید ما به برگزاری ۲ هفته یکبار این نشست است.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه نباید هیچ‌گونه مخالفتی در بحث مهاجرت معکوس مردم به روستاها انجام گیرد، گفت: اگر کسی تمایل داشته باشد که به سمت روستا رفته و در آنجا ساکن شود ۵۰۰ متر زمین با تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی در روستاها به افراد تعلق می‌گیرد، اما باید در آنجا ماندگار شود زیرا یکی از نکات مورد توجه در این طرح، تشویق و ترغیب مردم برای حضور و برگشت به روستاهاست./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار