معاون استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: مصوبات شورای تامین مسکن برای همه دستگاه های اجرایی ذیربط لازم الاجراست و همکاری دستگاه‌های اجرایی برای تأمین زمین در نهضت ملی مسکن ضروری است.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 06 January 2023

به گزارش تابناک ایلام، سعید هژبری در جریان سفر استاندار ایلام به ایوان در نشست نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار داشت: تامین مسکن برای مردم یکی از شعارهای کلیدی دولت سیزدهم است که همه مسئولان دستگاه های ذی ربط باید توان خود را برای اجرایی کردن تعهدات طرح ملی نهضت مسکن بکار گیرند.

وی افزود: باید سالی ۲۵۰ واحد در شهرستان ایوان احداث شود و همه مسوولان ذیربط در راستای اجرایی شدن دستورالعمل ابلاغی موظف به بکارگیری تمام ظرفیت ها برای تسریع در احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی هستند.

هژبری ادامه داد: فرمانداران هر منطقه مسوول اجرای طرح ملی نهضت مسکن هستند و در صورت کندی و یا عدم اجرای تعهدات مسکن در هر شهرستان باید فرمانداران پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه استان ایلام در طرح نهضت ملی مسکن در کشور پیشگام است، یادآور شد: دستگاه های ثبت اسناد و املاک ، راه و شهرسازی و شرکت های زیرساخت برق، آب و گاز موظف هستند با جدیت مشکلات و نیازمندی های اجرای طرح مسکن در ایوان را پیگیری کنند.

وی با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن نقش بسزایی در جهت تامین مسکن برای نیازمندان دارد، گفت: باید با همت و مشارکت همه دستگاه ها افراد فاقد منزل در قالب این پروژه بزرگ صاحب منزل مسکونی شوند./ع

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار