استاندار ایلام در دیدار با اقشار مردم ایوان ؛
استاندار ایلام گفت: یکی از مهمترین شاخصه های دولت سیزدهم ارتباط بی واسطه و نزدیک با آحاد مردم است و فاصله ای بین مردم و مسوولان در دولت کار و کرامت وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۸۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶ 05 January 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با اقشار مردم ایوان اظهار داشت: مردم ایلام، ایوان و ایل کلهر مایه افتخار هستند.

وی با اشاره اغتشاشات اخیر افزود: جبهه استکبار در جریان اغتشاشات دنبال کشته سازی و دو قطبی سازی در کشور بود، اما با هوشمندی مردم و تلاش های مدافعان امنیت و آسایش، فتنه های دشمن خنثی شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه با همه وجود انتقادات را می پذیریم و همواره گوش شنوای مردم برای بیان مشکلات و مسایل خواهیم بود، تاکید کرد: در دولت سیزدهم بین دولت و مردم هیچ فاصله ای نیست چراکه یکی از مصادیق حکومت اسلامی شنیدن صدای مردم و ارتباط بی واسطه با آنان است.

بهرام نیا با بیان اینکه جمهوری اسلامی یک نظام مردمی است، اضافه کرد: هدف دولت سیزدهم ارتباط بی واسطه با مردم و رفع مشکلات آنان است.

وی در بخش دیگری از سخنان از پرداخت مالیات بازنشستگان استان خبر داد و گفت: تمامی مطالبات بازنشستگان ۲۳ دستگاه استانی تا سال ۱۴۰۰ پرداخت شده است.

استاندار ایلام با اشاره مصوبات سفر رئیس جمهور به استان و تخصیص اعتبار به شهرستان ایوان، گفت: ۸۵۱ میلیارد تومان در بخش های مختلف در قالب ۱۴ طرح و پروژه به این شهرستان اختصاص یافته است.

بهرام نیا همچنین با اشاره به اختصاص اعتبار از متمم سفر رئیس جمهور و معاون اجرایی رییس جمهور به استان، خاطرنشان کرد: از محل متمم سفر رئیس جمهور و معاون اجرایی رئیس جمهور به ایلام نیز ۵۲ میلیارد تومان به ایوان اختصاص یافت.

وی یادآور شد: از محل اعتبارات محل مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت ۳۲ میلیارد تومان به ایوان اختصاص یافته است.

استاندار ایلام با اشاره به دیدار روز گذشته جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار «بانوان عفیفه ایرانی را نماد و جلوه مردم سالاری دانستند که عفاف و حجاب آنها در دنیا جلوه گری می کند».

بهرام نیا ادامه داد: رهبر انقلاب فرمودند « بنا نیست اگر بانوی از کشور ما ضعیف الحجاب باشد ، او را از دایره دین و نظام خارج بدانیم ، بلکه اینها خواهران و مادران ما و مایه عزت برای کشور هستند» .

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: ۹۸ درصد ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی تبدیل وضعیت شده اند و از این حیث رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دادیم.

ادای احترام به مقام شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، بازدید از پروژه کنار گذر ایوان، بازدید از پروژه تصفیه خانه آب شرب، بازدید از چندین طرح صنعتی و تولیدی شهرستان، نشست هم اندیشی با اقشار مختلف مردم و حضور در نشست شورای اداری از جمله برنامه های سفر دکتر بهرام نیا استاندار ایلام به شهرستان ایوان است.

پیگیری و بررسی میزان پیشرفت فیزیکی پروژه ها و طرحهای مهم هر شهرستان و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان از جمله مهم ترین اهداف سفرهای شهرستانی است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار